 |
מי שמחפש אקשן נמצא בקיץ הזה במקום הנכון ובזמן הנכון. הקיץ הזה יהיה לנו הכל - מסיבות והופעות חיות, אירועי מוזיקה ענקיים ותחרויות ספורט בחופים, פסטיבלים ובילויים בפארקים. אלא ששפע האקשן הזה לא מתרחש ככה סתם. יש לו סיבה ומטרה ויעדים שיווקים מוגדרים. יצרני המשקאות, ולא רק הם, מיישמים הקיץ הזה גישה חדשה - הצרכנים צריכים להרגיש את ערכי המותג,ולא רק לראות אותם בטלוויזיה. כולם מבינים שאירועי קידום המכירות הפכו כבר מזמן מכלי מכירה לכלי שיווקי לבניית תדמית ולחיזוק ערכי המותג. וכולם משקיעים מיליוני שקלים הקיץ הזה בשטח, בשביל להיות קרוב אליכם. בשביל לרגש אתכם, בשביל שתרגישו את המותג. את תחילתו של הטרנד
הזה הובילו יצרני הבירות, הסיגריות ואפילו הג'ינסים. כבר לפני כ-4-3 שנים הבינו החברות שהכי נכון להיות במקום שבו נמצאים הצרכנים. וכך לקחו מותגי הבירה הגדולים חסויות על מסיבות ענק ואירועים שונים. השקת "אסקייפ" של פלאפון - שכללה גם אירועי שטח גדולים, ביתנים בימי הסטודנט, רכבות צבועות וחנויות קונספט - היתה יישום מוחשי עוד יותר לגישת החיבור בין ערכי המותג לצרכן. בשנה שעברה הצעידה קוקה-קולה את המגמה הזו צעד אחד קדימה, והפיקה את אירוע הקיץ הגדול ביותר - כפר המוזיקה בניצנים. השנה מצטרפות לקוקה-קולה כל המתחרות האחרות, וכולן מארגנות בידור ובילוי להמונים למען מטרה אחת - להמחיש ולהטמיע את ערכי המותג.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
כפר המוזיקה של קוקה קולה. המתחרות מצטרפות
|
|
 |
 |
 |
 |
|
מופעי קפוארה וקפיצות באנג'י
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בסוף השבוע האחרון קיימה "תפוזינה" את פסטיבל "תפוזינה אקטיב" על חוף ימה של תל-אביב - אירוע שהוגדר כאירוע ספורט, אנרגיה ואקטיביות. מיליון וחצי שקל השקיעה יפאורה-תבורי בפסטיבל הזה, שכלל הופעות מוזיקה אבל גם פעילויות הקשורות לאמנויות הלחימה, מתחם חדר כושר על גג מסעדת פרישמן, ספינינג, מופעי קפוארה, קפיצות באנג'י וטרמפולינה, משחקי חוף ותחרויות נושאות פרסים, פעילויות יוגה, מדיטציה, פילאטיס ועיסויים. המטרה אינה מכירה מיידית של בקבוקי תפוזינה אלא הטמעת ערכי המותג - בריאות, ספורט וכיף - בקרב קהל הצרכנים. הופעת הגג המתוקשרת של "משינה" בתל-אביב גם היא חלק מהפעילות השיווקית-תדמיתית של פריגת, שתשקיע בשנתיים הקרובות כ-6 מיליון שקל בקיום מופעים דומים, במטרה לנכס למותג ערכים של מוזיקה ישראלית באמצעות הסיסמה: "פריגת, שותים מוזיקה ישראלית". עלית, שמצטרפת השנה גם היא לחגיגה, מארגנת לצרכניה בילויים ואטרקציות בלונה-פארק כדי להעביר מסרים של בילוי משפחתי וכיף. גם קוקה-קולה חוזרת השנה ועוד יותר בגדול. לצד הפקה נוספת של כפר המוזיקה בניצנים, שיהפוך גם לאירוע תקשורת, שבמסגרתו ישודרו ההתרחשויות מדי יום בערוץ המוזיקה, תיישם החברה המרכזית למשקאות קלים את הגישה עבור מותג נוסף שלה - "פאנטה". מנהלי השיווק בקוקה-קולה החליטו לתת לצרכני המותג להרגיש מה זה טירוף, ולא רק לראות, וגם להשיק בדרך את הבקבוק החדש. פאנטה מארגנת הקיץ הזה את ה"מסע המוטרף" - טיול קראוונים הרפתקני בן 8 ימים באירופה. החל ממחר, ובמשך חודש ימים, תנדוד משאית "המסע המוטרף" של פאנטה ברחבי הארץ ובאמצעותה יוכלו בני הנוער להירשם כמועמדים למסע.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | תפוזינה אקטיב. מיליון וחצי שקלים השקיעה יפאורה-תבורי בפסטיבל | |
|