ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יצרני המשקאות בראש טבלת המפרסמים במאי
שטראוס עלית שמרה על המקום הראשון בטבלה, אבל קוקה קולה במקום השני וטמפו ברביעי כבר מגיבות לאווירה המיוזעת. המזון מוביל את רשימת הענפים ואחריו התרבות, הרכב והתחבורה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/6/2004 16:59
יצרני המשקאות כבשו את המדיה במהלך חודש מאי - כך עולה מנתוני יפעת בקרת
פרסום שמתפרסמים היום.
 
מדירוג נתוני המפרסמים לחודש זה עולה כי
החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), שמוקמה במקום ה-13 מבין מפרסמי אפריל, תפסה את המקום השני בדירוג מאי לאחר שהשקיעה 1.677 מיליון דולר בפרסום (במחירי שוק). גם טמפו, אשר כלל לא מוקמה בין 20 המפרסמים של אפריל, נכנסה לצמרת הגבוהה (מקום רביעי) עם היקף פרסום של 1.22 מיליון דולר.

בקרב הפרסומאים התכונה אינה גדולה.
מק'אן אריקסון שמר על ההובלה עם היקף פרסום של 6.989 מיליון דולר. כמו באפריל, גם החודש באומן בר ריבנאי ממוקם שני עם היקף פרסום של 5.132 מיליון דולר. שלמור אבנון עמיחי y&r במקום השלישי עם 5.017 מיליון דולר ומשרדם של ראובני פרידן ממוקם רביעי עם 4.724 מיליון דולר.
 
החברות הסלולריות הכפילו התקציבים
בקהאם קרוב לחצי מיליון דולר
בניגוד לפרסומאים, בקרב המפרסמים התרחש שינוי משמעותי בדירוג ובהיקף ההוצאות. קבוצת שטראוס עלית שמרה אמנם על מקומה בראש הטבלה, אך הגדילה כמעט פי שניים את היקף הפרסום שלה שעמד במאי על 2.013 מיליון דולר. החברה המרכזית למשקאות, כאמור, שנייה, לפני חברת הסלולר פרטנר, שהשקיעה 1.286 מיליון דולר (מקום חמישי באפריל).

קמפיין הלוטו, "לוטומניה", מוביל את רשימת הקמפיינים של מאי עם השקעה של 604 אלף דולר, כאשר קמפיין "פפסי טוויסט" עם כוכב העל דייויד בקהאם בדמותו של הגלדיאטור, ממוקם שני עם השקעה כוללת של 438 אלף דולר. מסלול המירוצים של אסקייפ הגיע למקום השלישי עם עלות של כ-405 אלף דולר וקמפיין קולקציית הטלפונים הניידים של סמסונג תפז את המקום הרביעי עם השקעה של 375 אלף דולר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

מעדן חלב, פרה. הצטרף למשפחת שטראוס עלית


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...