ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נגמרה החגיגה
במסגרת כינוס המותגים מוחקת "עלית" את מותג מוצרי המאפה "חגיגה" בו השקיעה כ-5 מיליון דולר בשלוש וחצי שנים. המאפים יכונסו תחת שם מותג הגג "עלית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
13/6/2004 14:18
במסגרת מהלך כינוס
המותגים בקונצרן
שטראוס עלית החליטה הנהלת החברה למחוק את מותג מוצרי המאפה "חגיגה" ולכנס את מוצרי המאפה תחת שם מותג הגג "עלית".
 
מותג מוצרי המאפה "חגיגה", הכולל תחתיו עוגות עוגיות וופלים, הושק לפני כשלוש וחצי שנים ובבנייתו הושקעו, במהלך התקופה, כ-5 מיליון דולר. בכוונת החברה לכנס מוצרים ומותגים נוספים תחת שם מותג הגג "עלית" ולהשאיר בחטיבת הממתקים שלושה מותגים עצמאיים בלבד: "פרה", "פסק זמן" ו"מאסט".
 
לקראת כניסתה של שלי שביט שובל לתפקידה כסמנכ"ל שיווק קונצרני בינואר הקרוב יחל בחברה תהליך של גיבוש זהות תאגידית חדשה למותג עלית שתאפשר לו לקלוט תחתיו את מגוון המוצרים והמותגים השונים.
 
לדברי שאול שלח, המותג חגיגה שירת נאמנה את החברה במשך שנות קיומו ועזר לה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום העוגות - זירת המאבק העיקרית בין עלית לאסם, מנתח של 15 אחוז לפני שנה (במונחים כספיים) לנתח שוק של 25-32 אחוז בחודשים האחרונים (במונחים כספיים).
 
עוגת הפלא החדשה. 2 מיליון דולר על הקמפיין
סדרה חדשה
שלח: "הגענו למסקנה, כי לקטגוריית המאפה מתאים להיות משויכת יותר למותג עלית מאשר למותג 'חגיגה' מבחינת הערכים אותה היא משדרת - חום, ביתיות, רגישות וערכיות. השילוב בין ערכי המאפה לבין האופן בו הצרכן תופס את עלית הנו שילוב מצוין, ולכן אנו מאמינים שעשינו את הצעד הנכון ביותר".
 
בתוך כך הודיעה יחידת המאפה של עלית על השקתה של  סדרת עוגות פלא בתוספת כוס רוטב. הסדרה כוללת שתי עוגות: עוגת פלא פרג ורוטב בטעם שוקולד ואגוזים ועוגת פלא שוקוצ'יפס וקוקוס ורוטב בטעם שוקולד. השקת עוגות הפלא תלווה במסע פרסום בהשקעה של כ-2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, בכיכובו של גידי גוב.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...