ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פריגת הולכת על הקפואים
משיקה מנות אישיות תחת השם freeze
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/6/2004 10:44
פריגת מרחיבה את קטגוריית המיצים הקפואים ומשיקה את פריגת freeze, מנה אישית שתשווק באריזות של 50 גרם, במאגדת של רביעיית גביעים בטעמי תפוז או לימון.
 
החברה צמחה בקטגוריית המיצים הקפואים בשנה האחרונה, מאז ההשקה המחודשת, בכ-18 אחוז. ההשקה הנוכחית נאמדת בהשקעה של כמיליון ₪ ותלווה בקמפיין פרסום עיתונות באמצעות משרד הפרסום
טמיר כהן JWT.
 
נילי חלאבין, מנהלת מותג freeze: "מבדיקות שערכנו הגענו למסקנה כי הצרכנים הישראלים מעדיפים אריזה אישית וצמאים לחידושים מרעננים המעוררים רצון להתנסות. הבדיקות הוכיחו כי בשוק הישראלי נמצא פוטנציאל גדול למיצים קפואים של פריגת פריז במנות אישיות...האסטרטגיה שלנו היא להרחיב את קהל הצרכנים שלנו ולענות על צרכי לקוחות נוספים המבקשים מוצרים טבעיים, אישיים ונוחים".
 
מנתוני החברה עולה כי שוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ-1.5 מיליארד ש"ח, כאשר המיצים הקפואים מהווים כ-7 אחוז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...