ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
דל נכנסת לתחום המדפסות: הדיו יהיה זול ב-60% מהמתחרים
החברה מקווה להגיע ליעד מכירות גלובלי שאפתני במיוחד של 61 מיליארד דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסף מרגלית
13/6/2004 8:44
מנכ"ל חברת דל (DELL) בישראל , רענן ביבר, הודיע על כניסת החברה לשוק ההדפסה בישראל עם השקת קו מדפסות חדש. המדפסות הוצגו במסגרת סקירת האסטרטגיה העסקית של החברה לשנתיים הקרובות,שלפיה מקווה החברה להגיע למכירות של 61 מיליארד דולר בכל העולם, יעד שאפתני למדי לעומת המכירות ב-2003, שהסתכמו ב-41 מיליארד דולר.
 
"המטרה של דל היא לא רק למכור הרבה, אלא גם להרוויח, ולכן אנחנו נכנסים לשוק המאוד רווחי של מדפסות", אמר ביבר. הדגמים הראשונים שהוצגו היו שתי מדפסות לייזר ומדפסת של הזרקת דיו המשולבת בסורק, המיועדות לשוק המשרדי הקטן והשוק הביתי, כשהכוונה היא להגדיל את המגוון מהדגמים הזולים ביותר, שמחירם 250 שקל, לדגמים יקרים בהרבה. מחיר הדיו והטונר במדפסות הללו יהיה זול בכמעט 60% ממחירי המתחרים,ובכך מקווים בחברה לעקוף את הירידה בהכנסות שיש לחברות כתוצאה ממילוי ראשי הדיו והטונר.
 
את המדפסות מייצרת דל במפעל שהוקם במזרח על-ידי קונסורציום של חברות, ביניהן פוג'י, זירוקס, לקסמרק ו סאמסונג.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...