ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רקיט בנקיזר נכנסת לתחום חדש
תרחיב את המותג "סיליט" בהשקעה של 600 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
9/6/2004 12:16
חברת רקיט בנקיזר נכנסת לקטגוריית הנוזלים הרב שימושיים, באמצעות הרחבת המותג "סיליט", והשקת המוצר סיליט באנג.
 
השקת המוצר תעלה לחברה 600 אלף דולר ותכלול קמפיין פרסום באמצעות טמיר כהן JWT.
 
שוק מוצרי הניקיון לבית בישראל, מוערך בכ-430 מיליון ש"ח לשנה (שוק מבורקד). תחום נוזלי הניקוי הרב שימושיים מוערך ב-45 מיליון ש"ח בשנה ותחום המוצרים לניקיון המשטחים השונים בבית, מוערך ב-105 מיליון ש"ח בשנה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...