ראשי > כלכלה > היי טק > כתבה
בארכיון האתר
יפן מציגה: הווידאו-רינגטון
ארץ הטכנו-טרנדים הבלתי נלאית הולכת צעד צרכני אמיץ קדימה ומציבה את אמינם כאלטרנטיבה לקובי פרץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/6/2004 9:49
ביפן, ארץ הגאדג'טריה העולה, רינגטונים הם כבר הסבתא של הפאסה. את מקומם של מקרטעי הקובי פרץ החליפו שם מזמן ביצירות מוזקליות באיכות שמיעה כמעט סבירה, ועכשיו, כשאנחנו עדיין מתבלבלים פה, הצלצול הסלולרו-יפני עובר לווידאו.

אתר
Japan Inc מספר בניוזלטר המשובח שלו על ה-Chaku-motion, סרטוני וידאו קצרים המורדים לסלולרי ומתחילים לנגן כשבעל המכשיר מקבל שיחה. כוכבי יפן כבר "התגייסו" והכינו סרטונים שכאלה לעצמם, והפופולריות שלהם מתחילה לגאות.

האתר מדווח כי הסרטונים הנפוצים ביותר הם של כוכבי פופ ורוק יפני שמודיעים למוריד כי "יש לך שיחת טלפון!" בעוד הם מביאים בגיטרה. גם הופעות חיות וקליפוני מוזיקה אחרים זוכים להצלחה.

מי שמתחיל לקנא, וצרת רבים עושה לו את זה, ישמח לשמוע שגם ביפן המשוכללת לא יכול אדם להוריד קובץ כרצונו מהרשת ולהתאים אותו למכשיר שלו. גם שם, שלוש שנים קדימה מאיתנו בכל הנוגע לטרנדים טכנו-תרבותיים, יושבות ספקיות הסלולר ומחליטות מה אפשר להוריד ומה לא. לכן תקועות עכשיו חברות הסלולר חסרות הקשרים של יפן עם תוכן וידאו נטול בריטני, והמנויים סובלים מהמחסור הקשה.

מחיר הורדת סרטון בן 20 שניות (שגודלו נע בין KB80 ל-KB200 הוא כשני דולר. אחת מספקיות השירותים ביפן הודיעה כי תשווק גם חבילת צ'אקו-ככל-יכולתך במחיר חודשי קבוע.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

היי טק
בעלי עניין  
דייסון עושה גלים  
צעצועים לעשירים