ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מי יותר חזק: אפי או קקטוס הזהב?
הערב יוכרזו זוכי תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי. יורם דרורי לא מתלהב מהקקטוס של שקע ותקע. אבשלום הרצוולף מעדיף לזכות באפי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
8/6/2004 8:40
הערב יוכרזו זוכי תחרות פרסי "אפי". אל תחפשו רחש בחש אצל הפרסומאים. יתכן ותחרות הקריאטיביות "קקטוס הזהב" שנערכה לאחרונה התישה אותם. בכל מקרה, נראה שתחרות המבוססת על מדדים שיווקיים מעניינת אותם פחות.

אבל מארגני התחרות מתעקשים להסביר כי זו הזירה האמיתית ודווקא בשל העובדה שהמימד הקריאייטיבי
אינו תופס את מרכז השיפוט. האפי מוגדרת כתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי ומשותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום.
 
התחרות מדגישה את האפקטיביות השיווקית של הקמפיין והיא מתקיימת בחסות תחרות Effie העולמית של איגוד השיווק האמריקאי (AMA).
אקדמיה בחבר השופטים
את הטקס, שמתקיים זו השנה הרביעית, ינחה הסטנדאפיסט רמי ורד ופיליפ בודזנטה, נציג קוקה קולה העולמית, ירצה על "שיווק מנצח" בעקבות זכיית החברה בתחרות האמריקאית בשנה שעברה. בטקס יוכרזו הזוכים בארבע הקטגוריות: מזון, מוצרי צריכה שאינם מזון, מוצרי צריכה שאינם מתכלים ובכן קטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומחשוב.
 
בנוסף לכך, יוענק פרס ל"אלוף האלופים" מבין הזוכים במקומות הראשונים. לשלב הגמר של התחרות עלו 12 עבודות שנבחרו מתוך
33 העבודותשהוגשו לתחרות. בשנה שעברה זכתה חברת תנובה וקמפיין יופלה בפרס ה-Grand Effie על המהלך הפרסומי שיווקי של השנה. חבר השופטים כולל 25 שופטים, רבע מתוכם אנשי אקדמיה והיתר נציגים של המפרסמים והפרסומאים. יו"ר הוועדה המארגנת המשמש גם כיו"ר חבר השופטים הוא מנכ"ל אל-על, עמוס שפירא.

שקע ותקע, זוכי קקטוס הזהב. דרורי: "עבודה סימפטית, אבל..."
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...