 |
/images/archive/gallery/113/042.jpg בורסת הנאסדק
צילום: Ap  |
|
|
| הפועלים: המוצרים החדשים של נייס - יביאו לשיפור התוצאות |
|
| האנליסטים חוזרים על המלצת תשואת יתר למניה, עם מחיר יעד של 146 שקל (32 דולר), הגבוה ב-44% ממחיר המניה בשוק |
|
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
דב ססובר 8/6/2004 11:27 |
|
|
|
|
|
|
 |
"במהלך שנת 2004 צפוי לצבור תאוצה דור המוצרים החדש של נייס. מוצרים אלה יאפשרו לחברה להציג גידול נוסף בהכנסות, יחד עם המשך שיפור ברווחיות הגולמית וברווח הנקי". כך כותבים האנליסטים עדו דולב וזהבה סרדס מבנק הפועלים. השניים חוזרים על המלצת תשואת יתר למניה, עם מחיר יעד של 146 שקל (32 דולר), הגבוה ב-44% ממחיר המניה בשוק. שנת 2004 צפויה להיות עבור נייס שנה של פיתוח מוצרים חדשים והחדרתם. במהלך השנה צפויה החברה להגדיל את הוצאות השיווק לצורך מינוף הסכמי שיתוף הפעולה שנחתמו לאחרונה עם מוטורולה ויבמ, ובניית מערך הפצה בתיאום עם חברות אלה. הסכמי שיתוף פעולה אלה מגלמים פוטנציאל גידול בהכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות, מעריכים האנליסטים. הוצאות השיווק יושפעו גם מהצורך בהחדרת המוצרים החדשים. יחד עם זאת, הם מציינים כי קיים סיכון שהחדרת המוצרים החדשים תארך זמן רב יותר מהצפוי, מה שעלול להביא לפגיעה בתוצאות החברה. תוצאות הרבעון הראשון שהציגה נייס טובות, בהתאם לתחזיות. ההכנסות גדלו ב-13% ל-58.3 מיליון דולר, שולי הרווח הגולמי השתפרו והרווח למניה, ללא רווחים מפעילות שהופסקה, גדל ל-14 סנט למניה מ-1 סנט למניה ברבעון המקביל. ברבעון השני צופים האנליסטים, כי נייס תציג הכנסות של 61 מיליון דולר, צמיחה של 12% לעומת הרבעון המקביל, עם שיפור בשולי הרווח הגולמי ורווח למניה, בנטרול פרטים חד-פעמיים, של 24 סנט למניה. בסיכום שנתי הם צופים צמיחה של 13% בהכנסות לכ-253 מיליון דולר עם רווח של 25.6 מיליון דולר לעומת 7.1 מיליון דולר ב-2003. האנליסטים מציינים, כי נייס ממשיכה להודיע על חוזים חדשים והרחבת הפעילות עם לקוחות קיימים. בתוך כך, הודיעה אתמול נייס, כי נקסטל פרטנרז, ספקית בלעדית של שירותי תקשורת דיגיטלית אלחוטית של מותג נקסטל בשווקים בינוניים וכפריים בארצות הברית, בחרה בפתרונות של נייס למוקדי שירות לקוחות. את מחיר היעד מבססים האנליסטים על מכפיל רווח צפוי 26. יחד עם זאת יש לציין, כי המתחרות וויטנס ו ורינט נסחרות כיום לפי מכפילי רווח הקרובים ל-40.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
| |
| |
|
| |
|
|
|