ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לייף חצי ליטר חוזר למדפים
סופר-פארם משיבה את מי-הבית שלה לחנויות, לאחר בדיקת איכות תקינה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
כתב מעריב
7/6/2004 9:11
רשת סופר-פארם מחזירה השבוע למדפים את המים המינרליים של לייף, לאחר שאיכותם נבדקה במעבדות בארץ ובעולם ונמצאה ללא דופי.
 
כזכור, עקב תלונה של לקוחה, החליטה סופר-פארם ביוזמתה להוריד את המים המינרליים בבקבוקי חצי ליטר עד גמר הבדיקה של משרד הבריאות, ובדיקות חוזרות בארץ ובצרפת. איכות המים נמצאה תקינה ועומדת בכל הסטנדרטים האירופיים כמו גם התקנים הישראליים.
 
יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של סופרפארם: "למרות שבדיעבד הסתבר כי ההורדה היתה ללא צורך, ולמרות ההפסדים הכספיים שהיו כרוכים במהלך היזום של הורדת המים, איננו מצטערים לרגע על נקיטת המהלך".
 
יצוין כי במקביל נבדקה תלונת הלקוחה גם במשרד הבריאות, ונמצאה חסרת בסיס. המותג לייף הוא המותג הרביעי בגודלו בתחום המים המינרליים. בכל שנה מוכרת סופרפארם יותר מ-14 מיליון ליטר מים ממותג זה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...