ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
לאומי קארד תגמיש תנאי הפיצויים
ללקוחות שכרטיסם נגנב. ההגמשה בלחץ בנק ישראל. החברה טענה שעד כה הוצאו ממנה כספים שלא כדין
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יהודה שרוני
6/6/2004 9:10
הנהלת לאומי קארד מגמישה משמעותית את נוהלי התשלום ללקוחות המתלוננים על מעשה רמאות בכרטיס האשראי שלהם. על פי בנק ישראל, חוק כרטיסי האשראי מחייב את חברות האשראי לפצות כמעט אוטומטית את הלקוחות המתלוננים שבאמצעות כרטיס האשראי שלהם הוצאו כספים שלא כדין. המדיניות החדשה נכפתה על הנהלת לאומי קארד בראשות המנכ"ל אריה היילווייל בחוסר רצון.
 
בחברה טוענים שעל פי המצב כיום גם אם הלקוח משליך את כרטיס האשראי לרחוב בצירוף המספר הסודי, לכאורה החוק מחייב לפצות את הלקוח אם מחשבונו נמשכו כספים. כאל וישראכרט נוהגות במקרים שבהם אינן משוכנעות באמינות גרסת הלקוח, לגרור אותו לבתי-המשפט. גם הפסיקה המשפטית אינה אחידה. המועצה לצרכנות מציעה ללקוחות שחברת האשראי סירבה לפצותם לייצגם בתביעות המשפטיות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...