ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"נטו" תשווק את סלטי "משני"
גוברת התחרות בשוק הסלטים המצוננים המוערך בלמעלה מ-390 מיליון שקלים בשנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
2/6/2004 8:30
קבוצת נטו תתחיל לשווק את סלטי משני, המתמחה בייצור סלטים מצוננים: חומוס, טחינה, חצילים, סלט טורקי ועוד.
 
נטו פעילה בתחומי הבשר, השימורים, המאפים, הדגים ועוד. היא תשווק את מוצרי סלטי משני לכל רשתות השיווק והרשתות הקמעונאיות בפריסה ארצית, הן במשקל והן במקררי השירות העצמי.
 
עדי עזרא, סגן יו"ר נטו, מסר כי בחברה צופים שכניסתה לשוק תחריף את התחרות בענף הסלטים המצוננים. רון סגל, מנהל השיווק של נטו, מסר: "אנו מקווים לתפוס נתח של 5 אחוז בשנה הראשונה". סלטי משני ידועה כחלוצה בתחום סלטים כגון חציל תאילנדי, חציל בטעם כבד, קישואים בטעם כבד ועוד.
 
היקף שוק הסלטים בישראל מוערך בלמעלה מ-390 מיליון שקל בשנה ובלמעלה מ-21 אלף טונות בשנה. את השוק מובילים כיום סלטי צבר וסלטי "אחלה" (שטראוס).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...