ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חברות האספרסו יאבקו
על מאות בתי הקפה
לנדוור תשווק בלעדית את אילי ותשקיע 5 מיליון שקלים בחיזוק המותג. עלית תשווק את לוואצה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן ויעל גרוס
2/6/2004 17:08
חברת קפה לנדוור בבעלותו של שלי פדרמן קיבלה את הזיכיון הבלעדי ליבוא ושיווק מותג הקפה "אילי" האיטלקי. עד עתה שווק קפה אילי בידי חברת עלית, שהחוזה עימה פג אתמול. עלית קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק קפה "לוואצה". הפצת לוואצה נותרה בידיה של חברת ג.י.ל.ס קפה.
 
פדרמן מסר כי החברה נערכת להשקה מחודשת של המותג בישראל. לדבריו, תשקיע החברה 5 מיליון שקל בחיזוקו, והוא צופה כי עד סוף 2005 יגיע נתח השוק של אילי, בקטגוריית האספרסו בבתי הקפה, המוערך היום ב-20 אחוז ל-30 אחוז. כעת צפוי להתלקח מאבק בין אילי ללוואצה על כ-900-500 בתי קפה מובילים, אשר אינם מחויבים בינתיים לאף אחד מן המותגים.
 
אחת הסיבות למעבר של עלית היא העובדה שחברת אילי מתמקדת בתערובת קפה אחת בלבד מתוך עיקרון ואמונה שהתערובת הזאת היא המדויקת ביותר, ואילו לוואצה עובדת במספר תערובות במספר טווחי מחירים. הקרב בין עלית לבין לנדוור אינו צפוי להיות על לב הצרכן הפרטי הקונה אביזרי קפה בסופר - המהווים נתח שוק קטן מאוד, אלא על לב בתי הקפה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...