ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אלדר מנדיל מקודם בדנשר
מונה למנהל שיווק טואלטיקה בחברה שמגלגלת כ-500 מיליון שקלים בשנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אוהד סברדלוב
31/5/2004 10:10
אלדר מנדיל מונה למנהל תחום שיווק טואלטיקה בחברת דנשר.
 
מניר, בן 34, ינהל את המותגים גלילונית ופמילי ובמקביל את הפעילות מול חברת ג'ונסון הבינלאומית שאת מותגיה משווקת דנשר בישראל. מנדיל כיהן בעבר מנהל תחום מכירות בגלידות שטראוס ועסק בפיתוח אסטרטגית מכירות, קד"מ וטרייד.
 
דנשר, חברה בת 40 שנה, עוסקת בייבוא, שיווק והפצת מותגים בתחומי הטואלטיקה, ניקיון ומזון.

בין המותגים: אנרג'ייזר, פרשוואנס, גלילונית, פמילי, מרמולייט, פופסטאר, פוג'י, ג'ונסון, פלג', גלייד, טוילט דאק, אדג', אורל בי, פרימור, וילדה, קליאו.
 
החברה נמצאת בבעלות משפחת ברק ומדווחת על מחזור שנתי של כ-500 מיליון שקלים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...