 |
אל על יוצאת במכרז להפקת "מגזין אטמוספירה" המשודר במערכת הטלוויזיה הפנימית בכל מטוסי החברה, כולל מכירת פרסום במדיה המשודרת. היקף ההכנסות המשוער לזכיין, על פי הערכת אל על הוא כמיליון דולר בשנה.
"שידורי 'מגזין אטמוספירה' של אל על מוקרנים ב-30 מטוסיה של החברה, וביותר מ-1,500 טיסות בחודש, מה שמקנה להם שיעור חשיפה בפני מאות אלפי נוסעים בשנה. המגזין המשודר, אמור לעמוד בקנה אחד עם ערכי החברה ולהציע לנוסעים ערך מוסף בטיסותיהם", מסביר איתמר ברטוב, סמנכ"ל שירות באל על. את ההצעות אפשר להגיש עד 6 ביולי, בתיבת המכרזים של רכש אל על . את הטפסים של המכרז אפשר לרכוש עד 17 ביוני 2004.
"מגזין אטמוספירה" המוקרן במטוסי אל על, נמצא בפיקוח אל על, והוא מהווה חלק מחבילת הבידור המוצעת לנוסעים, הכוללת גם הקרנת סרטי קולנוע חדשים, ביניהם סרטי משפחה, סרטי אקשן, סרטים לילדים, סדרות רכש איכותיות, סרטי טבע. חבילת הבידור כוללת גם מגוון של ערוצי רדיו, המציעים מבחר של סגנונות מוסיקליים.
"מגזין אטמוספירה" כולל כתבות צבע ומידע עדכני על פעילות הפנאי והבידור בעולם, וכן מידע על מועדון הדיוטי פרי של אל על במטוסים – "Fly&Buy", של ההצעות השונות למוצרים הפטורים ממכס .
המכרז המוצע מתייחס, כאמור, להפקת מגזין ווידאו, שיוקרן בטיסה, וכן למכירת פרסום להקרנה בטיסה, ומאפשר לגוף אחד, מתמחה, או לשני גופים שונים לגשת למכרז בכל תחום. המכרז כולל: הפקת "מגזין אטמוספירה" - מגזין מצולם, בן 25 דקות, הכולל כתבות מקוריות קשורות לישראל ולחו"ל במבחר נושאים כגון, המלצות על סרטי החודש, וכתבות לייף סטייל בנושאי אופנה, תיירות, בידור, מוסיקה, מדע ספורט, אמנות וכדומה. בכל מגזין צריכים להיות לפחות 7 נושאים שונים, ולפחות שתי כתבות מקוריות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|