 |
חברת גלידת שטראוס ורשת טויס אר אס יוצאות במבצע "קיץ מטורף" משותף במהלך חודש יוני. במסגרת המבצע מדי יום יוכל ילד אחד שיזכה במבצע, להיכנס לאחת מחנויות הצעצועים של הרשת ולמלא את העגלה בכל מה שמתחשק לו עד שווי של 5000 שקל. לצורך השתתפות בהגרלה יש לאסוף 10 אריזות ריקות של שלגוני גלידת שטראוס ולשלוח בדואר או להגיע איתן לאחת מחנויות רשת טויס "אר" אס. בנוסף, לכל משתתף בהגרלה אשר יגיע עם 10 אריזות ריקות של שלגוני גלידת שטראוס לאחת מחנויות רשת טויז אר אס, מחכה צ'ופר ללא הגרלה. בתוספת 9.90 שקל ניתן יהיה לקבל חבילת קיץ בשווי 100 שקל הכוללת כיסא חוף "כתר", כדור-ים וכרטיס כניסה שני חינם ללונה-גל. המבצע יתקיים החל מ-1.6.2004 ועד-1.7.2004 בכל חנויות רשת טויס "אר" אס. רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום "בכל אחד מאיתנו קיים הילד שאוהב את המתוקים והצעצועים, חיפשנו את השותף האסטרטגי אשר יאפשר לנו להגשים לעשרות ילדים את הפנטזיות שלהם ובחיבור עם רשת טויז.אר.אס יצרנו שילוב מנצח". מן החברה נמסר, כי המהלכים השיווקים של גלידת שטראוס לקיץ 2004 מתבססים על ערכי המותג הכוללים את חווית ה-FUN והכיף, ומלווים את מגוון הפעילויות והמוצרים החדשים. ביניהם מוצרי הילדים המקוריים שהושקו בחודשיים האחרונים ומבצע הקיץ החוויתי.
זהר הוסיף כי המבצע המשותף ילווה בקמפיין פרסומת שיעלה בערוצים 2 ו-10, בעיתונות ושילוט בנקודות המכירה, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של כ-500 אלף דולר. יעל מאיר, מנהלת השיווק של טויס "אר" אס, אמרה היום כי החיבור בין מסר של הגשמת חלום ומבצע מסחרי ייחודי של שני מותגי על הפונים לילדים - צפוי להגדיל את מספר המבקרים בחנויות טויס "אר" אס בחודש יוני.
|
 |
 |
 |
 |
|
|