ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מיתוג פלאפון: פשטות וחדשנות
האות P תבלוט בסמליל החדש של החברה. גם סלקום בדרך למיתוג מחדש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
25/5/2004 9:57
חברת פלאפון תשיק מהלך מיצוב מחדש לאחר חג שבועות. ההבטחה החדשה של חברת הסלולר תבוסס על ערכים של פשטות, הגינות וגמישות, שיבואו לידי ביטוי בסיסמה החדשה של פלאפון: "לא רק מדברים".
 
הסיסמה דו-משמעית, ומשקפת את מחויבותה של החברה לקיום הבטחותיה ללקוח ולפשטות מחד, ולשירותים ומוצרים של הדור השלישי, שאינם רק בתחום המוצרים הקוליים, מאידך. הלוגו החדש
של החברה יהיה בצבע כחול, ובמרכזו האות האנגלית P, כששם המותג "פלאפון" נמצא מתחתיו.
 
המותג החדש מיועד לקהל לקוחות אשר מעוניין במימוש הבטחות פרסומיות ובמותג שמדבר בגובה העיניים. במסגרת מהלך המיצוב מחדש יושקו גם מוצרים ושירותים חדשים, שיתאימו לערכים החדשים שפלאפון מעוניינת לייחס למותג, וכן כל נקודות המכירה של המותג יותאמו ללוגו החדש.
 
קמפיין אסקייפ של אדלר. קהלי יעד שונים
באומן גבר על אדלר
השקת המיצוב המחודש של פלאפון מעידה על כוונתה לשמר את האסטרטגיה העסקית שלה, של שני מותגים נפרדים המיועדים לקהלי יעד שונים - פלאפון ו"אסקייפ". במסגרת המיתוג מחדש, החברה תנסה למצב את עצמה באופן שבו מיצבה עצמה סלקום, כחברה המעניקה את הערך הגבוה ביותר ללקוח עבור כספו.
 
סלקום עתידה לצאת גם היא במהלך של מיתוג מחדש עד ספטמבר השנה. את עיצוב הלוגו והמיצוב מחדש של פלאפון ביצע משרד הפרסום החדש של החברה, באומן-בר-ריבנאי, שנבחר למשימה לאחר מכרז פנימי שערכה החברה בין שני המשרדים הנמנים על מערך הפרסום שלה - באומן-בר-ריבנאי ואדלרחומסקי-ורשבסקי, שנבחר לטפל במותג אסקייפ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...