ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קטגוריה חדשה בעלית
משיקה סוכריות יוגורט ומסטיקים בטעמי קוקטיילים. גם הקמפיין, עם ימית סול, בדרך
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
24/5/2004 10:57
עלית מציגה קטגוריה חדשה תחת מותג MUST, סוכריות ללא סוכר שיחליפו את סוכריות "מותר".
 
הסוכריות מושקות בשישה טעמים: מנטה, קפה, לימון, אפרסק, מיקס יוגורט תות ויוגורט אוכמניות ומיקס יוגורט תפוז ויוגורט בננה. שאול שלח, מנכ"ל עלית ממתקים, אמר היום כי "במוצר הזה הושקעה עבודת פיתוח עצומה של מיטב הטכנולוגים של עלית...אנחנו גאים מאד במותג הצעיר".
 
החברה משיקה בנוסף לסוכריות שלושה טעמים חדשים בתחום המסטיקים, קוקטיילים של טעמים: פינה קולדה, דקירי תות ומוחיטו, בהשקעה של מיליון דולר. השקת טעמי הקוקטייל תלווה בקמפיין פרסומי בהשתתפות הדוגמנית ימית סול, שהופק באמצעות "ראובני- פרידן", הקמפיין ילווה בסלוגן  "MUST שמור על הפה שלך".
 
לדברי ארז וולף, מנהל השיווק של החברה: "בסקר שערכנו בקרב צעירים עולה, כי מסטיק MUST נתפס כמסטיק איכותי, חדשני ובעל מגוון רחב של טעמים". מנתוני החברה עולה כי למותג המסטיק קיים נתח שוק של 45 אחוז, נתח השוק של טעמים ייחודיים מגיע ל-20 אחוז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...