ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
עלית מרחיבה מותג ה-MUST
השיקה סדרה חדשה של מסטיקים וסוכריות בטעמי קוקטיילים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
24/5/2004 10:16
עלית הודיעה היום על הרחבת קטגוריית המוצרים של המותג MUST. שאול שלח, מנכ"ל חברת הממתקים אמר: "אנו מאמינים כי החדשנות הבלעדית במוצר זה תתרום למיצוב MUST כמותג מוביל המציע לצרכן מגוון טעמים, הנאה וכיף. מסרים אלו מהווים בסיס איתן לקשר הקרוב שלנו עם צרכננו".  "אנו בעלית רואים בכך גם הפעם מימוש והגשמה של יעדינו העיקריים ואלו הם: הנאה צרופה, אושר וטעם נפלא. עכשיו יותר מתמיד מצטרפת להגדרת מסטיק MUST כבריאותי ומרענן , חוויית הכיף, הגיוון והחדשנות. אנו מאמינים במותג ומשקיעים בו שוב ושוב לאורך השנה במטרה לתת לערכים שלו ביטוי אמיתי."
 
 לדברי ארז וולף, מנהל השיווק בעלית ממתקים, האסטרטגיה של MUST מתמקדת בכיף ובהנאה, שהם הצרכים העיקריים אותם מחפש קהל הצרכנים הצעיר ואכן כחלק מחיזוק האסטרטגיה הזו, מותג MUST ממשיך לחדש ולהפתיע והפעם עם קוקטייל MUST אשר מציע עולם טעמים רחב במגוון של קוקטיילים.
 
 "בסקר שערכנו בקרב צעירים עולה, כי מסטיק MUST נתפס כמסטיק איכותי,חדשני  ובעל מגוון רחב של טעמים". למותג מסטיק MUST נתח שוק של כ 45%. נתח השוק של טעמים ייחודיים מגיע ל-20%.
 
בעלית אומרים היום, כי כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של כיף, הנאה ומגוון הטעמים של MUST, משיקה עלית ממתקים את קוקטייל MUST ומציעה מסטיקים במגוון טעמי קוקטיילים מפתיעים במיוחד לרגל עונת הקיץ. להשקת הסדרה בחרה עלית ממתקים שלושה קוקטיילים:
דקירי תות, פינה קולדה ומוחיטו.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...