בטור האחרון שלהן, ביקרו "הנשמות הטהורות" את קמפיין גולדסטאר שהעלה משרד הפרסום מק'אן אריקסון (קשר בראל). ההמלצה לאחראי על הקמפיין הייתה "לטפל בעצמו דחוף" נוכח הביטוי הוולגארי והאלים שנתן הקמפיין לתובנות שאבחנו הפרסומאים בקרב קהל המטרה של בירה גולדסטאר - תובנות כגון: חולשה, הרגשת ניצול ומרירות.
ברצוני לחדד את המילים "אחראי לקמפיין" ולהתמקד בשחקנים האחראים לתכנונו. התהליך מתחיל בלקוח שאמור למקד את משרד הפרסום במטרות הפרסום. המטרה יכולה להיות: חיזוק נכסי המותג, שינוי תדמיתו, חיזוק נאמנות הצרכנים, הגברת מכירות, הגדלת נתח שוק ועוד.
החוליה הראשונה והשניה
הפלנר הוא שאמור לעבוד בצמוד ללקוח בגיבוש האסטרטגיה השיווקית ולגזור ממנה את האסטרטגיה הפרסומית והמסר הפרסומי. בסיום שלב בניית האסטרטגיה, אחראי הפלנר לתדרך את הקריאייטיב שאמור לתרגם את האסטרטגיה הפרסומית לתוצר קריאטיבי שמעביר את המסר לצרכן.
חוסר דיוק בהעברת המידע מהלקוח לפלנר או מהפלנר לצוותי הקריאטיב, יוביל לחוסר הבנה מצד אחד מהאחראים לקמפיין שתוביל לבניית אסטרטגיה פרסומית שגויה או לתרגום לא נכון של האסטרטגיה לתוצר קריאטיבי.