 |
יבואנית מכוניות היוקרה BMW לישראל מודיעה לציבור: עכשיו גם אתם יכולים. הקמפיין החדש של חברת קמור כולל מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים נבחרים וכן שילוט חוצות בפריסה ארצית, תחת הסיסמא "BMW, עכשיו אתה יכול". הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום "בריקמן" וילווה במבצעי מכירות על רכבי 2004. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום השנתי של המותג עמד ב-2003 על כשני מיליון דולר, בעוד שעד חודש אפריל השנה פורסם ב-52 אלף דולר (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים ב-60 עד 70 אחוז). צביקה זימרמן, מנכ"ל החברה, אמר כי "במסגרת מבצע המכירות תאפשר קמור רכב ללקוחותיה לרכוש את דגמי 2004 בתנאים נוחים ובפריסת תשלומים רחבה ללא ריבית וללא הצמדה. האטרקטיביות של המבצע באה לידי ביטוי גם בסיסמא שתלווה את הקמפיין".
|
 |
 |
 |
 |
|
|