התינוק הנודע יתחפש לטייס וישליך ממחר את דגני הבוקר החדשים בקמפיין של מקאן אריקסון
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 19/5/2004 14:18
התינוק של במבה מגלגל מיליון דולר בקמפיין טלוויזיוני חדש לדגני בוקר.
לאחרונה הושקו דגני בוקר המבוססים על חטיף הבמבה, המוצר הוא תוצר נוסף של שיתוף הפעולה בין אסם לנסטלה.
הקמפיין
שיציג את המוצר יעלה מחר בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון. הסיסמה המלווה את סרט הפרסומת היא "להתעורר לבוקר חדש עם דגני בוקר במבה".
מתוך הקמפיין, בבימויו של שחר סגל
דמות תלת מימדית
החברה מוסרת כי הקמפיין מיועד לילדים בגילאי 12-6 המהווים את קהל היעד המרכזי של המוצר החדש. בסרט הפרסומת נראית דמותו של התינוק המוכר, הפעם כטייס מסוק ששולח דגני בוקר לכל הילדים. הפרסומת משלבת סרט מצולם עם סרט מצוייר, כאשר דמות התינוק המככבת בפרסומת היא דמות תלת מימד, שהופיעה בסרטי הפרסומת האחרונים של החטיף.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במהלך שנת 2003 תקציב הפרסום של מותג במבה (חטיף הבוטנים) היה יותר משני מיליון דולר (במחירי מחירון). ב-2004 בלבד, עד כה, נעשה שימוש בפרסום המותג בסכום של 530 אלף דולר.
במאי הסרטון הוא שחר סגל וחברת הפקה שעבדה עם משרד הפרסום על הקמפיין היא POV.