 |
טיפ חדש למכבסים: אבקות כביסה עם ריחות חדשים של פרוקטר & גמבל. החברה משיקה את סדרת אבקות הכביסה החדשה של טיפ בריחות שונים: "ניקיון מרענן" (אריזה אדומה), "ניחוח פריחת הלימון" ( אריזה צהובה) ו"ניחוח טיפות הטל" (אריזה כחולה).
פרוקטר תשקיע בסדרה החדשה ובקמפיין הפרסום 5 מיליון שקלים, לאחר שבאוקטובר 2003 נרכש המותג על-ידה. חוזה
קרלוס גונזלס הורטדו, מנכ"ל החברה בישראל: "ההשקה המחודשת של טיפ, תוך שדרוג המותג ברמת האיכות וההשקעה השיווקית שלנו, מהוות תשובה ברורה לתהיות המתחרים, שהועלו בעת רכישת מותגי יוניליוור".
הקמפיין הפרסומי הופק באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול שלושה סרטונים שישלבו בין המדיה השונים ויפנו את הצרכנים לקטלוג ריחני בעיתונות.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
שוק של 214 מיליון שקלים
|
 |
|
 |
 |
 |
|
אופיר גוטמן, מנהל תחום הכביסה: "במחקר שערכנו נמצא כי למרות העובדה שהמותג לא נתמך שיווקית בשנתיים האחרונות, קיימת בציבור מודעות גבוהה לגביו. 80 אחוז מהציבור מודעים למותג "טיפ". מגוון הריחות, יעילות הניקיון והמחיר הנוח של האבקה יעזרו לנו להגיע בתוך שנה לנתח שוק כספי של 10 אחוז, שמהווה עלייה משמעותית מול נתח השוק שטיפ מחזיקה כיום - 2 אחוזים. יחד עם שאר מותגי הכביסה של החברה - אריאל, טייד, תינוקלין וביומט מתכננת פרוקטר אנד גמבל להוביל את שוק הכביסה בישראל עם נתח שוק של כ- 50 אחוז".
מנתוני החברה עולה כי שוק אבקות הכביסה בישראל גלגל בשנה האחרונה 214 מיליון ש"ח (על-פי נתוני נילסן). את השוק מובילה אריאל עם נתח שוק כספי של 22.5 אחוז ולאחריה טייד עם נתח של 12.6 אחוז, קולון עם 11.5 אחוז, פרסיל עם 11.3 אחוז, סנו מקסימה - 11.3 אחוז, וסוד 8.3 אחוז (נתחי שוק כספי של נילסן). |  |  |  |  | |
|