ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
האותנטיות המזוייפת שוב במודה
הבלונד סובל מירידה מתמדת במכירות, כשבמקביל יותר ויותר נשים חוזרות לחום הטבעי, עאלק
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
סופר NRG מעריב
5/6/2005 13:57
אתם יכולים לקרוא לזה המהפכה החומה, אתם יכולים גם לא, אבל העובדה היא כזאת: צבעי שיער חומים לנשים נמצאים בחודשים האחרונים בעלייה מתמדת, על חשבון הבלונד המסורתי. עלייה בצריכת הגוונים החומים נרשמת בכל רחבי ארה"ב, ע"פ נתונים שהתפרסמו בסוף השבוע בוול סטריט ז'ורנל, והמגמה רק מתרחבת.

בחברת קלאירול, חלק מתאגיד הענק פרוקטר אנד גמבל, נרשמה עלייה של 7 אחוזים במכירת גוונים חומים מאז מאי אשתקד. העלייה הזאת באה על חשבון ירידה מסיבית של 6 אחוזים בצריכת בלונד על גווניו השונים בתקופה המקבילה.

גם בלוריאל מצביעים על מגמה דומה: הגוונים החומים תופסים כעת נפח של 39 אחוז מסך מכירות צבעי השיער של החברה הצרפתית בארה"ב - לעומת 31% בלבד בשנת 2002.

אז מה קרה פה בעצם, ולמה? "המגמה הנוכחית אצל נשים היא לרצות להיראות אותנטיות בצבעי השיער המזוייפים שלהן", מתחכמת לינדה וולס, העורת הראשית של מגזין הסטייל והאופנה "אלור", שהקדיש לא מזמן ספיישל של 6 עמודים למגמה החדשה. לראייה, בשישה מתוך שמונה השערים של "אלור" לשנה זו כיכבו נשים ברונטיות, לעומת שלושה שערים בלבד בכל 2004.

כמובן שגם להוליווד יש חלק בעניין הזה. כשבלונדינית מסורתית כמו שרליז תרון מופיעה לפתע לאוסקר בשיער כהה, האימפקט הוא מיידי. שלא לדבר על מלי לוי.

במקביל, מזכירים ב
וול סטריט ז'ורנאל גם את הכוכבות הלטיניות ג'ניפר לופז, סלמה האייק ופנלופה קרוז שעברו לגוונים כהים יותר, וסייעו להשריש את המגמה, שאלוהים יודע מתי והאם תגיע לקיצה.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

שרליז תרון בגלובוס הזהב


אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...