 |
בעוד שנה, בלי נדר, יגיח אל האטמוספירה הבואינג החדש והחדיש העונה לשם 7E7. לפי קברניטי החברה, עיצוב הבייבי החדש שלהם כבר כמעט גמור, ובעוד תריסר חודשים הוא עתיד לקרוע את השמיים
ולשנות לעד את פני התעופה האזרחית. המטוס החדש שייך למשפחת הסילוניים של בואינג הכוללת את הדגמים הפופולאריים 737, 757, 767, 777, והגדול מכולם, הבואינג 747 (ג'מבו).
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
ה-7E7. עיצוב פנים רומנטי עתידני בקליפה אירודינמית מושלמת
|
|
 |
 |
 |
 |
|
כמה קטן ככה חכם
|
 |
|
 |
 |
 |
|
ה-7E7 המשוכלל מיועד להכיל בין 200-250 נוסעים. הוא דו-מנועי, ואמור להיות יעיל (E=Efficiency) וחסכוני באופן מיוחד. אנשי בואינג תולים הרבה תקוות במטוסיקו החדש, שאמור לשמש איל נגיחה עיקרי במתחרה המסורתית, "איירבוס". לבואינג הצעיר טווח של כ-14,000 ק"מ, והוא אמר לחסוך לחברות שיפעילו אותו כ-15-20 אחוז דלק. מהירותו המתוכננת היא 0.85 מאך. כן מצטיין ה-7E7 במרכב הכולל כמות ניכרת של חומרים מרוכבים (חומרים חדשניים העשויים מחיבור של מספר חומרים ודבקים מלאכותיים לכדי חומר חדש, חזק וקל כהוגן). משקלו הקל ועיצובו האירודינאמי שנבחן ותוכנן על ידי מחשבי על, מפחיתים את תצרוכת הדלק וכך מורידים את מחירי הטיסה.
עיצוב הפנים המגונדר יחסית שלו מזכיר מעט את הסט של "מסע בין כוכבים" מהסיקסטיז. הבה נקווה שצוות האוויר לא יתהדר בזוג אוזניים מחודדות כמו אלו של הדוד ספוק המחשמל.
|  |  |  |  | |
|