/images/archive/gallery/198/508.jpgשימי תבורי בקמפיין של בורגר ראנץ'.
צילום: יחסי ציבור
מיסטר שווארמה בכוננות ספיגה
מקדונלד'ס ובורגר ראנץ' פותחות היום במלחמה חזיתית על לבם של חובבי המעדן העממי
דפדף בסטייל
אסנת כותן ויעל גרוס 8/11/2004 10:02
רשתות המזון המהיר הבינו מזמן שכדי להצליח בישראל כדאי להן להתאים את עצמן לטעם המקומי. אם בעבר התבטא התהליך במעבר של מקדונלד'ס ישראל מטיגון המבורגרים לצלייה, הרי שכיום מתבטאת המגמה בהחדרת מוצרים ייחודיים לשוק הישראלי.
לאחר שהרשתות השיקו גרסאות של המבורגרים בחריפות מוגברת, ומקדונלד'ס השיקה "מק-קבב" עם טחינה בלאפה, הכריזו רשתות ההמבורגרים על המלחמה הבאה - מלחמת השווארמה.
רשת בורגר ראנץ' תשקיע כ-3 מיליון שקל בהשקת מוצרי שווארמה שיוגשו בלחמניה מלבנית בטעמים שונים: ברביקיו, חריף, וטחינה עם צנובר. מחיר מנה יהיה 18.5 שקל או 31.9 שקל בארוחה. החדרת המוצרים תלווה בקמפיין בסך 2 מיליון שקל, בכיכובו של הזמר שימי תבורי, תחת הסיסמה "טעמים שיפתחו לכם ת'עיניים".
סקר TGI מעלה כי 20% מהישראלים מבקרים בדוכני שווארמה לפחות פעם בחודש. בבורגראנץ' מקווים להגדיל את מכירותיהם ב-10%.
במקביל מסתערת גם מקדונלד'ס על שוק השווארמה והיא תשיק ביום חמישי הקרוב את "מק-שווארמה" - מנה מחזה הודו, המוגשת בלאפה עם טחינה וחמוצים. מק-שווארמה תימכר ב-20.9 שקל, או ב-31.9 שקל במסגרת ארוחה.