 |
את ההתרגשות שאחזה אתמול בישראל ממו, מנכ"ל ובעלי רשת "אשה אשה", אפילו בלון חמצן מחובר באטצמנ'ט לפניו לא היה מצליח להרגיע. בקול נרעד, אך בטוח בתוכנו, הציג ממו במסיבת עיתונאים את קרי אוטיס, דוגמנית עבר, שחקנית עבר ואושיית עבר, שנבחרה לקמפיין את מותג המידות הגדולות שבבעלותו בעונה זו ובעונת הקיץ הקרובה.
"אני מתרגש", הודה ממו. "קרי אוטיס היא אשה בכל רמ"ח אבריה. מקרינה עוצמה ובטחון. כל מה שיש ב'אשה אשה', יש גם בה". אבל זה לא הכל. "קרי מגיעה אלינו רק בגלל כל המעלות שלה", חידד ממו. "היא מייצגת את החברה בכל רמ"ח אבריה (פעם 2). אני מפרגן לכל הנשים שקשה להן למצוא בגדים. אנחנו נותנים מענה לכל צרכי הנשים באשר הן תחת קורת גג אחד. אני שמח להודיע כי הגענו לארה"ב בלוס אנג'לס עם
2 חנויות על ידי זכיין ולאירופה, בפאריז".
בעידן בו מותגי אופנה הפונים לקהל הנשים של מידות גדולות, משתדלים להציג בחזית מובילות קמפיין דקיקות, "אשה אשה" לא נותרה מאחור. עם כל הכבוד להצהרתה של קרי כי בעבר גם לבשה מידה 42, אתמול באחד מטרקליני מלון "דן", היא לא עברה את מידה 40. בגיל 36 קרי עדיין יפה ותמירה, אם כי חבל שהגיעה למסיבת העיתונאים עם שיער לא מסודר. הפעם האחרונה שביקרה כאן הייתה לפני 5 שנים ולדבריה, היא "מאוד מאוד שמחה לשוב לישראל". במסגרת המיני ראיון שערכה כאן, סיפרה שהיא מזדהה עם המותג ותכניו, עם נשים שהן לא רק מידה 36 ובעיקר פרגנה לעצמה על הדרך, באומרה כי היא עסוקה בעבודה הומאניטרית. אה, וגם ב-7 השנים האחרונות היא מרגישה יותר נשית מאי פעם.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
רומנטית, אתמול. צילום: יחסי ציבור
|
|
 |
 |
 |
 |
|
קרי במקום אנה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
כזכור, פרסומה של קרי צנח עליה מאז הסרט "סחלב פראי" משנת 1990, בו שיחקה לצד מיקי רורק, לימים בעלה. הם התגרשו לאחר שנתיים, ועד היום היא בעיקר עוסקת בדוגמנות, וכיכבה בקמפיינים בולטים למותגים "מרינה רינאלדי" מבית "מקס מרה", "צ'רוטי" "בלו מרין" ו"קלווין קליין".
ארי טאיטו, ממשרד הפרסום "אופטימום", סיפר במסיבת העיתונאים כי הקונספט הפרסומי יתמקד ב"מימוש פנטזיה". כלומר, "חלום של נשיות חדשה, בטוחה יותר, מוצלחת, אופנתית ולא מתפשרת", כמו שקרי אמורה להיות. עוד הוסיף, שמשפט המחץ שילווה את הקמפיין - בניגוד למשפטי המחץ "גורם לי להרגיש" ו"גאוות יחידה" שלוו בכל 45 הדקות של מסיבת העיתונאים – הוא: "אני אשה אשה" ו"אשה אשה, תתלבשי על החלומות שלך", שבאנגלית נשמע טוב יותר. לשאלת NRG מעריב בדבר היותה של קרי אלטרנטיבה להברזתה של דוגמנית העבר ואשת החברה בהווה ספיר קאופמן-פפושדו, ענה טאיטו לאחר גמגום מצד ממו: "גברת אוטיס הייתה הבחירה הראשונה שלנו ולא היה פשוט להביא אותה. לאחר שהיא הסכימה הבאנו אותה ארצה". יפה אפרתי, דוברת המותג ואייקון בפני עצמה, הוסיפה בחיוך: "הבעיה הפכה להזדמנות". כמובן שהתשובה לא ענתה על השאלה, אבל רק שתדעו, שהבחירה הראשונה הראשונה, כפי שסיפר לנו נתיב יוחאי מאור, המעצב המוכשר של "אשה אשה", הייתה לחזק את הקמפיין עם המגה-בלונד אנה ניקול-סמית, שדרשה הרבה יותר מ-70,000 הדולרים ששילשלה אוטיס לכיסה. |  |  |  |  | |
|