ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
פחות זה יותר
המינימליזם החדש של המותג הצרפתי A.P.C מצמצם אפשרויות, אך אפשרויות טובות
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
28/10/2004 12:30
לפני 16 שנה השיק המעצב ז'אן טוויטו את המותג הצרפתי A.P.C, המציג מדי עונה קולקציות הנושאות אופי מינימליסטי. "המינימליזם החדש מעניק לאנשים אפשרויות מצומצמות יותר, לבחירה של פריטים חזקים יותר", אמר טוויטו לפני שנתיים בראיון לאתר האינטרנט "פאשן ווינדוז" (www.fashionwindows.com), ובהחלט אפשר לקבוע שהוא מצליח.
 
שוב ושוב הוא מגיש פריטים מתוחכמים, אך פשוטים למראה. מאז הקמתו משמש המותג גם כבית למוזיקה ולספרות עצמאית, הנמכרות בחנויותיו ובאתר האינטרנט שלו לצד הבגדים. קולקציית החורף לנשים, לגברים ולילדים מגישה גוני חום, לבן, אדום וכחול, על מכנסיים בגזרה ישרה, ז'קט קורדרוי בגזרה צרה לגברים ועליוניות פוטר מקסימות. בארץ אין להשיג את המותג, אבל ניתן להזמין את מרכולתו דרך אתר האינטרנט של החברה, או דרך פקס.
 
מחירים: החל מ-35 יורו לכובע ועד ל-440 יורו למעיל. לא כולל דמי משלוח של עד 70 יורו. לפרטים:
www.apc.fr, טל': +33-1-49-87-04-04 , פקס : +33-1-49-87-04-09 .
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...