ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
לגלוש כמו שצריך
מהיום אפשר לצאת לסקי בלי לעשות בושות
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב,
24/10/2004 11:53
רשת חנויות "למטייל" מייבאת לראשונה בימים אלו
את קולקציית בגדי הסקי של המעצב הצרפתי הנודע,
ז'אן צ'ארלס דה קסטלבאז'ק. זוהי קולקציה רביעית של בגדי סקי שמעצב קסטלבאז'ק בשיתוף פעולה עם מותג ההלבשה ואביזרי הסקי הוותיק מצרפת "רוסינול" (Rossignol), שנוסד בשנת 1907.
 
שיתוף הפעולה בין השניים הוא מרכזו של תהליך נרחב, במסגרתו בתי אופנה יוקרתיים החלו לעצב קולקציות של בגדי סקי. קרל לאגרפלד ל"שאנל", למשל, השיק בחורף 2001 את קולקציית הסקי של המותג, עם חצאיות, משקפיים ומחליקים ענודי הסמל המסחרי של "שאנל". "בקולקציות של היום אתה צריך לספק לנשים את כל צרכי הלבוש", אמר בראיון ל"דיילי טיימס". "אופנה זה כבר לא רק חליפות, שמלות, או שמלות ערב. כולם היו נוסעים לעשות סקי, ואתה צריך לספק להם את הבגדים הנכונים".
 
בדי היי-טק
גם ג'ון גליאנו ל"דיור" החל להציע בשנה האחרונה מלבושי סקי אקסטרווגנטיים, שבלטו בצבעוניותם בהשוואה לשאר בגדי הסקי שמגיעה גם מכיוונם של "פראדה", "ז'יוונשי" ו"פוצ'י". באחד מהראיונות שניפק בשנה האחרונה, אמר גליאנו כי קולקציית הסקי בעיצובו משלבת בין קריאטיביות לפרקטיות, והוא בעיקר השתדל לשלב בין יוקרתיות, סקסיות ונשיות. הצליח לו.
 
הקולקציה שעיצב קסטלבאז'ק לא שונה במהותה מהקולקציות אותן הוא נוהג להציג בדרך כלל בקווי ה"רדי טו וור" שלו. הצבעוניות עדיין בוהקת, הדפסי הפופ ארט ניצבים במקומם, והגזרות הנשיות זוכות לכבוד של מלכים. "עיצוב בגדי סקי זה המקום האולטימטיבי לשלב אקצנטריות ופונקציונאליות באותו זמן", מסר, מה שמסביר את ההדפסים הגראפיים שמשתוללים על מכנסיים במבחר צבעים, סריגים מחממים, אוברולים, כובעים, מחליקים צבעוניים ומשקפיים. הבדים, בדומה ליתר המותגים, הם המילה הטכנולוגית האחרונה, חדשניים וצבעוניים, שישמרו עליכים מן הקרה.
 
לארץ יגיעו רק מעילים ומכנסיים מהקולקציה השלמה, שישמשו לא רק כפריטים לחופשת הסקי הבאה שלכם, אלא גם כפריט לוהט ומחמם לחורף הקר שלנו.
 
מעילים: החל מ-1,990 שקל. מכנסיים: החל מ-1,800 שקל. להשיג ברשת חנויות "למטייל".
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...