 |
אורן רוטמן, אקס פרוייקט Y הראשון, יוביל את הקמפיין והקטלוג של חברת האופנה "ורסאצ'ה ישראל". תמורת התענוג, שכולל פרסומות טלוויזיה, צילומי קטלוג ומודעות עיתונות, יקבל האקס של דיקלה קידר 50 אלף שקל. עבור רוטמן, זוהי עבודת הדוגמנות הרצינית הראשונה. הקטלוג של ורסאצ'ה ישראל אמור לצאת בתחילת חודש אוקטובר בפורמט של מגזין אופנה, ואנחנו נשתדל להביא לכם עוד כמה תמונות מתוכו. היקף הקמפיין והקטלוג שהופקו על-ידי גולן נהרדעא מוערך ב-100 אלף דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|