 |
קמפיין הקיץ של "גוצ'י" צולם השנה על ידי צלם-העל מריו טסטינו בבית חברו, המעצב העוד-יותר-על, טום פורד, ומציג אינטרפרטציה אורבנית לסיפור הפיתוי של אדם וחוה. מוטיב ראש הנחש חוזר במרבית התיקים, ואת הפיתוי לא צריך לחפש. כל קולקציה חדשה של "גוצ'י" היא פיתוי בפני עצמו. זאת שחונה בחנות בכיכר המדינה מתמקדת בעיקר באביזרים. פריטי הלבוש התלויים על הקולבים הם קבוצה מצומצמת ונהדרת של שמלות ערב בגוני לבן או קיווי; אימוניות בסגנון "אדידס," שחורות עם פסים בסגול; גופיות צמודות וחצאיות בגוני חום ואפרסק. למרות התיקים הנהדרים, ברור שהאזור הנחשק ביותר הוא מחלקת הנעליים. לצד נעלי "סניקרס" לבנות וכפכפי עץ לגברים, ממתינים לנשים סנדלים עם עקבים קטנים, או כפכפים שטוחים עם רצועות עור צבעוניות ותבליט נחש משובץ באבנים. מחירים: החל מ1,800- שקל. להשיג בכיכר המדינה, ה' באייר ,26 תל אביב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|