 |
השבועון הדתי "בשבע", פנה לחברת "כנען" בבקשה להסיר את שלטי הפרסום של חברת "דורקס" מהאוטובוסים. שלומי ליבוביץ, סמנכ"ל השיווק של "בשבע" מציין, כי בשבוע האחרון הגיעו למערכת העיתון "בשבע" פניות רבות מצד ציבור הקוראים שהביעו מורת רוח מכך שבזמן שקמפיין עיתון "בשבע" נמצא באוויר, ישנו קמפיין גם לחברת "דורקס" המשווקת קונדומים.
מדובר בקמפיין אוטובוסים באזור המרכז ובירושלים, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ–500 אלף שקל בעקבות פרסום ממצאי סקר TGI האחרון שקובע עלייה של 29% בשיעור החשיפה לשבועון. סמנכ"ל השיווק של חברת "כנען פרסום בתנועה", יובל אטד, מסר בתגובה, כי "למרות בקשתם של עיתון "בשבע", קמפיין "דורקס" אינו פרובוקטיבי ובשל רגישותו אף עודן המסר טרם עלייתו לאוויר, בנוסף מסר אטד כי חב' "כנען פרסום בתנועה" פועלת וכפופה לחוקי הצנזורה הנהוגים בענף, אולם יחד עם זאת נבדוק את הנושא לאלתר ונמצא דרך להגיע לעמק השווה לטובת כל הצדדים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|