 |
"זו דרך מצוינת לשווק מוזיקה", אומר יוצר ההיפ-הופ לודקריס. הוא לא מדבר על MTV, תחנות רדיו, הופעות או עיתוני בידור, אלא על משחקי מחשב.
לודקריס, כריס ברידג'ז בשמו היומיומי, היה לראפר הראשון שהמוזיקה שלו כיכבה במשחק מחשב, לפני שש שנים. היה זה Madden NFL 2000 של אלקטרוניק ארטס, בו התקיימה השמעת הבכורה של שירו של לודקריס "Get Off Me".
מאז הוא השתתף במשחקים נוספים, בהם Def Jam Vendetta של EA ב-2003, שתואר כ"היפ-הופ פוגש את מועדון קרב", בו כיכבו ראפרים נוספים מלייבל המוזיקה Def Jam Records. עכשיו מככב לודקריס, בקולו ובדמות שנבנתה בצלמו, במשחק "NBA Ballers: Phenom" של חברת Midway Games, שם יכולים השחקנים לבחור אם להפוך לשחקני כדורסל בהדרכתו של הגארד של הדטרויט פיסטונז, שונסי בילאפס, או לכוכב בידור כמו לודקריס. את המשחק מלווה פסקול מקורי שהוכן במיוחד עבורו, המשלב אמנים מוכרים ומחתרתיים.
"אנשים מופתעים מאוד עד כמה בוגר שוק שחקני המחשב. יש אנשים מבוגרים שוהבים לשחק במשחקי מחשב בדיוק כמו ילדים", אומר לודקריס, שמכחיש שהוא עובד על משחק מחשב משלו. מייקל גודמן, אנליסט בחברת יאנקי גרופ, אומר ששיתוף הפעולה של המוזיקאים, חברות המוזיקה וחברות משחקי המחשב נובע מכך ש"הם כולם צריכים זה את זה": המוזיקאים זוכים לחשיפה והשמעה של המוזיקה החדשה שלהם במקום בו קהל היעד שלהם נמצא, חברות התקליטים זוכות למקור הכנסה נוסף וחברות המשחקים רוכבות על הפרסום והפופולריות של המוזיקאים לקידום מכירות המשחקים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|