 |
גוגל הוא הכוכב האינטרנטי הגדול של התקשורת הישראלית, כך עולה מסקר שעברה חברת "יפעת מחקרי מדיה". בשמונת החודשים ינואר-אוגוסט 2004 אוזכר מנוע החיפוש 244 פעמים בכותרות וכותרות משנה בארבעת העיתונים המודפסים הגדולים, כמעט פי שלושה מפורטל וואלה, הנמצא במקום השני, עם 80 כותרות, ויאהו עם 77 במקום השלישי. MSN הגיע למקום השלישי עם 23 כותרות.
כיאה לכוכב מדיה, ספג גוגל גם כמות גדולה יחסית של כותרות שליליות (בעיקר בשל קשיי ההנפקה שלו). יותר מ-17% מהכותרות שהתייחסו לגוגל היו שליליות. 47% היו ניטרליות ו-35% היו חיוביות.
מצבה של וואלה טוב יותר, עם 60% כותרות חיוביות ו-12.5% שליליות. 48% מהכותרות שהתייחסו ליאהו היו חיוביות, ו-78% מאלו שהתייחסו ל-MSN היו חיוביות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|