
סיילספורס משיקה בישראל את "איינשטיין" - כלי בינה מלאכותית של החברה

אל כנס Salesforce Essentials השנתי של חברת סיילספורס, שהתקיים השבוע במרכז הירידים בתל אביב, נרשמו מעל 3,000 מנכ"לים, בכירים ומומחים בתחומי CRM ובינה מלאכותית, אשר הגיעו במטרה ללמוד כיצד לפרוץ דרך, איך להדק את הקשרים עם הלקוחות, איך לרתום את מיטב החדשנות בעולמות הסלולר, הרשתות החברתיות וטכנולוגיות הענן החדשניות ביותר ועוד.
גולת הכותרת של האירוע הייתה ההשקה הישראלית של מערכת האינטליגנציה המלאכותית-"איינשטיין" שזמין כעת בישראל. מערכת חלוצית זו, שהיא הראשונה מסוגה בשוק, צפויה לחולל מהפיכה נוספת ביכולות של כל עסק, מהקטן ביותר ועד לגדולי הארגונים. לראשונה, מערכתAI מתקדמת תהיה זמינה לכל ארגון כמוצר מדף ידידותי ורב עוצמה. ניתן יהיה לרתום אותה בקלות לניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות, שיפור חוויות הלקוח ושיפור משמעותי בביצועי העסק, ע"י ניתוח נתונים בזמן אמת ומתן המלצות בהתאם.
"איינשטיין יהיה 'השותף הגאון' של כל לקוחותינו ויספק איכויות בינה מלאכותית מובילות, שיעזרו לשיפור הביצועים העסקיים בכל תחום ולכל עסק בכל גודל", כך מסר אוליביה אלבז, סגן נשיא מכירות סיילספורס ישראל. "סיילספורס מובילה עתה את תהליך 'הדמוקרטיזציה של ה-AI'. אם עד עתה פתרונות אינטליגנציה מלאכותית רבות עוצמה לא היו נגישות לזרם המרכזי של העסקים והארגונים בעולם, הרי שעתה כל עסק, ולו הקטן ביותר, יוכל לשדרג ללא הכר את יכולותיו העסקיות, ללא צורך בהשקעות עתק שנדרשו עד עתה להטמעת פתרון מסוג זה"
יכולות הבינה המלאכותית מוטמעות בכל שירות ענן של סיילספורס, כך שאיינשטיין יוכל למנף את המידע בתוך המערכת, בין אם מדובר במידע של לקוחות, במידע על פעילויות וב"דיבור" (chatter) - אימייל, לוח שנה או מסחר אלקטרוני. את המידע יוכל איינשטיין לשאוב גם מזרמי מידע כמו ציוצים או תמונות, ואפילו מהתקנים מחוברים של האינטרנט של הדברים (IoT). לאיינשטיין יש את היכולת ואת התנאים הנכונים לפתח מודלים מיטביים למכירות, שירות, שיווק, מסחר ותחומים רבים נוספים. בכירי החברה העולמית חשפו בישראל את התפישה הטכנולוגית והעסקית של המערכת, תכונות עיקריות וכיצד היא צפויה להשפיע על המגזר העסקי בארץ ובעולם במגוון תחומים ועל ארגונים מכל הגדלים.
לכתבות נוספות באתר ISRAEL DEFENSE היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg