אמינותו של מושיק גלאמין עומדת למבחן הציבור

המעצב שעשה מעצמו צחוק ישלם בצדק את המחיר: כל חברה שתתרחק ממנו בגלל הסרטון הצבוע בבית ראש הממשלה, תעשה זאת בצדק

רז ישראלי | 23/2/2015 9:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר RSS
עשר בלילה, יום ראשון. יחצנים אמנם פונים אליי מסביב לשעון, בלי הפסקה, לא פעם כבר קיבלתי מיילים עם הכותרת 'דחוף!' והודעות טקסט באמצע הלילה. אבל צלצול טלפון בשעה כה מאוחרת, ועוד מקודקוד מערך היחצנים המשומן של זכיינית ערוץ 2 'רשת', מעיד על משהו דחוף באמת, משהו שמצדיק שיחה בשעה כזאת. במקרה כזה, גם אם הייתי רוצה, עצם הסקרנות לא הייתה מאפשרת לי לסנן, אפילו אם הייתי באמצע משהו ממש חשוב.

עוד כותרות ב-nrg:
מה מומחי סאדו-מאזו חשבו על "חמישים גוונים"?
תביעה נגד חברות ההפקה של שרית חדד ואייל גולן
זמרת הליווי של עידן רייכל עוברת לקדמת הבמה
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

"סליחה על השעה", התחילה היחצנית את השיחה והזדהתה מיד אחר כך כאילו זו פעם ראשונה שאנחנו מדברים, מה שהבהיר לי שמדובר בשיחה אחת ברצף של מי יודע כמה שיחות שכבר עשתה הערב, בשעות לא הגיוניות.  
"ראית את הסרטון עם מושיק גלאמין?", היא שאלה. לא, עניתי. אפשר היה לשמוע את אנחת הרווחה שלא השמיעה משום שהמשיכה מיד בהסבר – "יש סרטון עם מושיק שרץ עכשיו, אם אתה מתכוון לעשות עם זה משהו אני רק רוצה להגיד שאין לזה שום קשר ל'רשת'". אוקי, עניתי,  מגגל את שם המגיש-דקורטור בעיניים פעורות מסקרנות. "אז אם אתה עושה משהו, חשוב לי רק שיהיה ברור ש'רשת' לא לקחה בזה חלק, בסדר?", היא חזרה על דבריה, כנראה שמעה היסוס בקולי כשעניתי לה מקודם, אך לא היה זה היסוס, כי אם סקרנות בריאה.


מתוך יוטיוב
מושיק גלאמין ושרה נתניהו בסלפי אמין מתוך יוטיוב
תצוגה מרהיבה של צביעות

הכול התבהר אחרי שצפיתי באותו סרטון דביק והסקרנות התחלפה בבחילה. סרטון שצפייה בו גרמה לי לאבד את התיאבון על אף שריח השניצלים כבר התפשט בבית, ודקה ורבע לתוכו כבר העלתה בי כל כך הרבה גועל עד שלא רציתי להמשיך לראות, אבל הייתי חייב, כמו לצפות בתאונת רכבת, בתוך בית, עם חורים בשטיח ובעלילה ואמינות של סרט מד"ב סוג ז'. ברור שאף אחד לא ירצה קשר לאותו סרטון ואף ידגיש זאת מראש, לבל שם חברה או אדם מכובדים ישתרבבו בטעות לאייטם על ביקור המעצב, שאמור היה לשרת את האינטרסים של נתניהו ואישתו, ובעצם רק עשה להם שם רע, ולגלאמין שם רע עוד יותר.

מושיק גלאמין, למי שלא יודע, מגיש בערוץ 2 אצל הזכיינית המתנערת את תוכנית העיצוב "בא לחדש לכם" ועל כן השיחה הבהולה. לפני זה גם שיחק ב"אבודים באפריקה" של yes והגיש תוכנית בערוץ הילדים. הוא גם עשה סטיילינג לחברות שונות, כמו 'פוקס', פרסומות טלוויזיה ותצוגות אופנה (כל זה לקוח מ'ויקיפדיה').

הביקורות על אותו ביקור תמים של 'המעצב', או 'יועץ העיצוב', זרמו כמו מים ובצדק גמור. יש שיגידו – זו

רק פרנסה. אבל יש הבדל גדול בין לפרסם בנק או חברת ביטוח בשביל להרוויח כמה ג'ובות מהצד לבין להעמיד את המקצועיות והאמינות שלך בספק, בתצוגה מרהיבה של צביעות. ב'וואלה' כבר הרחיקו ואף טענו כי הבעיה עם גלאמין מקורה הרבה לפני הביקור המחניף בבית ראש הממשלה, ולמעשה מתחילה בעובדה שהוא בכלל קורא לעצמו מעצב.

וואלה, מגיע לו. הוא זה שעשה מעצמו צחוק והזמין את זה. אבל הרבה יותר מזה – מגיע לו שחברות מכובדות לא ירצו ששמו יקשר בשמן עקב הפרשה המביכה הזאת. מגיע לו שמעתה יחשבו פעמיים ושלוש לפני שייקחו אותו להנחות או להגיש משהו מחשש שיפגע בשם הזכיינית או החברה, עם דמותו הלא אמינה.

לנו מגיעה מערכת בחירות שעוסקת בדברים מהותיים ולא בחורים בשטיח. אבל זה כבר נושא למאמר אחר לגמרי.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg
שתף

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

המומלצים

מרחבי הרשת

פייסבוק

כותבים קבועים