קידמתם את אתר האינטרנט ושום דבר לא השתנה?

קידום אתר אינטרנט הוא תהליך ממושך. חברת "אקסטרה קידום אתרים" תלווה את האתר שלכם עד להנבת תוצאות מיטביות בפעילות העסקית

בשיתוף חליפה עסקית | 9/3/2014 13:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
משקיעים באתר שלכם ? נו ו...

קידום אתר אינטרנט הוא תהליך ממושך. חברת "אקסטרה קידום אתרים" המלווה את האתר המקודם, פועלת על-מנת להשיג תוצאות מיטביות לגבי ביטויים נבחרים אותם הוחלט לקדם עבור פעילות האתר ב"גוגל". איך מתרגמים את התהליך לתוצאות עסקיות?

מה עושים כאשר האתר שלכם התקדם בגוגל לדף הראשון, אך שום דבר לא השתנה וכמות הפניות לעסק לא גדלה? כיצד נצליח להפוך את אתר האינטרנט לגורם עסקי מצליח ונקבל פניות רלוונטיות על בסיס יומי? הנה כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול.

בחירת ביטויים שמניבים תוצאות
ישנה חשיבות רבה בבחירת הביטויים שיניבו עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.
יוסי כהן מייסד ומנכ
יוסי כהן מייסד ומנכ"ל חברת "אקסטרה פתרונות אינטרנט" .
חברת אקסטרה קידום אתרים תבין  עבורכם מהם הביטויים הנכונים ביותר שיהפכו גולש באתר ללקוח פעיל.

התבלטות על פני המתחרים
עמוד התוצאות של "גוגל" מורכב מ-10 תוצאות אורגניות, מודעות פרסום ותמונות. גם לאחר שאתר כלשהו הצליח להכנס לעמוד הראשון, עליו לבלוט על פני המתחרים המופיעים מעליו וכן גם מתחתיו. דלת הכניסה לאתר דרך גוגל חייבת לקרוץ לגולש ולהיות אטרקטיבית ביותר כדי שהגולש יעדיף להכנס לדלת שלנו ולא לשל המתחרים.

לאן מגיעים הגולשים?
הגולשים החליטו ללחוץ על התוצאה שלכם ולא על זו של המתחרים, מצוין! אבל לאן הם מגיעים לאחר שעברו בדלת שלכם? מה הם רואים שם? העמוד שאליו מגיעים הגולשים חייב להיות נגיש וידידותי ולספק את המידע אותו הגולש ציפה לראות.

לאחר שהשגנו תוצאות מצוינות בגוגל ולאחר שגרמנו לגולש להקליק עלינו, בואו נדאג לספק לו תוכן איכותי שיתאם את ציפיותיו. התוכן חייב להיות מוגש בצורה הטובה והנגישה ביותר עבורו.

דוגמאות לטעויות נפוצות באתרי אינטרנט:

• אתרים איטיים שגורמים לגולש לנטוש את האתר.
• חוסר תאימות לדפדפנים שונים.
• חוסר תאימות למכשירים ניידים וטאבלטים.
• תוכן רדוד ולא איכותי.
• פרטי יצירת קשר מוסתרים ולא נגישים.
• עמוד שגיאה ודפים לא זמינים.
• חוסר בהנעה לפעולה וטעויות ניווט באתר.

דוגמאות לשיפור בסיסי באתרי אינטרנט:

• הוספת מדיה עשירה – תמונות מקוריות, סרטון תדמית, מדריכי וידאו.
• שיפור מהירות טעינת דפי האתר.
• ריענון תוכן וכתיבת תוכן שיווקי מקצועי.
• שילוב אובייקטים עבור  הנעה לפעולה – טפסי צור קשר, טלפון בולט, הרשמה לניוזלטר.
• שיפור מבנה האתר וניווט פשוט וקל באתר.
• שילוב כפתורי שיתוף ותוספים חברתיים.

מהי האיכות והרלוונטיות של הפניות מהאתר?
אחרי שעברנו כברת דרך בקידום האתר שלנו בגוגל, התאמנו את האתר וניתחנו את תנועת הגולשים – נבדוק אילו פניות אנחנו מקבלים?, האם הפניות תואמות את הציפיות שלנו ואת פעילות העסק?, האם הפניות איכותיות?, ניתוח איכות הפניות והרלוונטיות של כל פניה חשובה מאוד ותעזור להבין מה טיב הפניות ואיך ניתן לשפר ולמקסם את הפניות המגיעות מהאתר. שיתוף פעולה בין בעל האתר למקדם הוא עניין מחייב. מקדם האתר צריך לדווח על הפניות מהאתר, כדי להצליח ולמקסם את איכותן של הפניות המגיעות מהאתר ולהגדילן.

הקידום עובד ויש פניות, מה עכשיו?  
קידום האתר עובד בצורה אופטימלית ואתם מקבלים פניות מדי יום, למה לעצור כאן? ישנן דרכים להמשיך ולמנף את העבודה שנעשתה עד כה. לא כל מי שנכנס לאתר שלנו הופך אוטומטית ללקוח ובחלק גדול מהמקרים הביקור באתר שלנו ילווה בביקורים מקבילים אצל המתחרים. ע"י פעולות שיווק משלימות אנו יכולים לגרום לגולשים שביקרו באתר לחזור אלינו או לזכור אותנו טוב יותר מהמתחרים:
הרשמה לניוזלטר - הפצת מבצעים והטבות עבור השירות בניוזלטר
שיווק מחדש ברשת ע"י גוגל – פרסום ברשת לגולשים שביקרו בעבר באתר שלנו
רשתות חברתיות  - צור קהילה חברתית אליה הגולש יוכל להצטרף ולהישאר מעודכן

המשיכו לעדכן ולהתחדש
אתר האינטרנט כמוהו כפני העסק באינטרנט ולכן חשוב מאוד לספק לגולשים תוכן עדכני ומתחדש שיעניין את קהל הגולשים ויגרום להם לחזור אליו.

לסיכום: כדי להפוך אתר אינטרנט לעסק מצליח חשוב לבחון היטב את כל התהליך אותו עובר הגולש מרגע שחיפש את המוצר או השירות ועד שהפך ללקוח בפועל. שיפור תהליכי השיווק ישפרו את הביצועיים של האתר ויניבו תוצאות טובות יותר וצמיחה משמעותית של הפעילות העסקית.

נכתב ע"י יוסי כהן מייסד ומנכ"ל חברת אקסטרה פתרונות אינטרנט בע"מ
מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום קידום האתרים ושיווק באינטרנט .

http://www.seo-extra.com



/







היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''כתבה פרסומית''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק