הוט תעודד טכנאים לפרוש; הסיבה: ירידה בהיקף התקלות
הוט יוצאת במבצע פרישה מרצון עבור הטכנאים שלה בניסיון להקטין את היקף הטכנאים שעובדים אצלה; בחברה מסבירים כי בשל הירידה בהיקף התקלות אין עוד צורך בכמות הטכנאים שמועסקים כרגע בחברה

היוזמה לצמצום מספר הטכנאים נעוצה בכך שכמות הפניות לתקלות ברשת ירדו בצורה משמעותית, כך לפחות טוענים בחברה, ולכן אין מקום להמשיך ולהחזיק את אותה מצבת כוח האדם.
בשולי הדברים נציין רק כי בעל השליטה בהוט פטריק דרהי, מפעיל חברות כבלים באירופה, ובצרפת נהוג שהלקוח מתחבר בצורה עצמאית. הוא קונה את הממיר מחברת הכבלים או ממשווקים ומתקין את השירות לבדו. במקרה שהוא אינו מצליח לעשות זאת לבד, הוא מזמין טכנאי ומשלם על כך. לא מן הנמנע כי השיטה הזו תוטמע גם בהוט בסופו של דבר, אם כי כרגע לא מדברים על זה.
נזכיר גם כי החברה השיקה ממיר חדש שהוא גם מקליט ולכן כמות התקלות עם הממירים החדשים נמצאת במגמת ירידה. בעבר היקף התקלות בממירים היווה בעיה קשה ביותר להוט שנאלצה להחליף ולתקן ממירים בכמויות גדולות מאד. הממיר החדש פתר את הבעיה הזו ולמרות שהוא עדיין לא מושלם מבחינת התפקוד שלו, הרי שהוא בהחלט עושה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ממירים קודמים.
מהוט נמסר בתגובה: "לאור השיפור בתשתיות החברה והירידה המשמעותית בקריאות השירות לטכנאים, יזמה החברה תוכנית פרישה מרצון, המציעה תנאים מועדפים בפרישה עבור טכנאי החברה אשר בוחרים להצטרף לתוכנית המוצעת".
