האקטואליה מתה - יחי חדשות הבידור
תוכניות החדשות והמבזקים הפכו למכונות קדימונים שמטשטשות את הגבול בין תוכן עיתונאי לזבל מסחרי
הגיע הזמן לחדשות האמיתיות: מה יהיה הלילה בערוץ 10. הבעת פניה השתנו ברגע, מרצינות תהומית למוד של בדיחות הדעת ובעיקר פאן, פאן, פאן. איזה כיף, הגיע שלב הפרומו. מבזק החדשות הפך ברגע קט למכונת קדימונים משומנת. הרי את מי מעניין אסד כשיש לנו על הקו, או יותר נכון באולפן, את גיא פינס שממתיק לנו סודות על מה שיקרה אצלו בדיוק בעוד שנייה וחצי (תמונות בלעדיות של בר רפאלי והצמוד החדש).
ואנחנו הרי חייבים לדעת מה הולך הלילה עם הצינור של גיא לרר. ומה נשמע באמת ב"אולפן כלכלי", שלום לך שרון גל ספר מה נשמע, ספר איך היה ולמה לא שלחת גלויה הרי או טו טו מתחילה התוכנית.
הקווים נחצו ברגל גסה
זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. האשמה אגב, אינה נחלתה הבלעדית של ערוץ 10, בחדשות 2 הרי המציאו את העניין עם הפיכתה של יונית לוי לסוג של כרוז המכין את הקרקע לצביקה הדר ולאבי קושניר.
אני סבור כי מדובר בביזיון, בזילות נוראה של הערך העיתונאי במהדורות החדשות. לצד כניסתו הדורסנית של התוכן השיווקי לכל תחום בטלוויזיה עכשיו אנו נאלצים לחזות בהתמוטטותה של חומת ההפרדה בין התוכן העיתונאי למכונות השיווק האימתניות המשוועות לעוד רסיסי אחוזי רייטינג על חשבון הדיגנטי של העיתונאים.
השיא כמובן היה בשבוע בו עלתה התוכנית 24/7. ב"קשת"
נלחצו (בדיעבד לא ברור למה) ומהדורת החדשות של ערוץ 2 התקצרה בחמש דקות תוך העלמת תחזית מזג האוויר, וכל זאת לטובת "מאסטר שף".
הקווים, אם היו קיימים בכלל, נחצו ברגל גסה. נכון שמנכ"ל חדשות ערוץ 2, אבי וייס, התנצל על התקרית המבישה, אבל כאמור זה רק טיפה בים הפרומואים המשתלטים על כל חלקה טובה.
מפה לא תצא קריאה לרשות השנייה, בעיקר משום מדובר בגוף חסר שיניים המתרפס בפני קברניטי הטלוויזיה המסחרית. שינוי לא נראה בקרוב, ורק נותר לרחם על העיתונאים המשמשים פרזנטורים לתוכניות אוויליות שככל הנראה הם אינם צופים בהן.