ספי שקד עוזב את ענבר-מרחב-שקד

שקד עוזב את משרד הפרסום לאחר 5.5 שנים; שלושת השותפים האחרים, ירון מרחב, חן ענבר ורובי ניסן ירכשו את חלקו

חגית ברונסקי | 20/7/2011 14:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: ספי שקד
משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, הודיע היום (ד') כי השותף ספי שקד, שהצטרף למשרד לפני כ-5.5 שנים, עוזב את המשרד. שקד ימכור את חלקו, כ-26%, לשלושת השותפים האחרים, ירון מרחב, חן ענבר ורובי ניסן. ניסן גם ימונה למנהל הקריאטיב של המשרד במקום שקד, שציין כי סיבת ההעזיבה היא הרצון להתפתח לכיוונים עסקיים חדשים.

שקד אחראי על כמה מהקמפיינים המדוברים והאפקטיביים ביותר שעלו לאוויר בשנים האחרונות, כך למשל קמפיין "באתי, נדלקתי" שהוביל מיקי בוגנים עבור מחסני תאורה, וקמפיין לאקסלנס נשואה תחת הסלוגן "טוב, אבל לא מצויין", שגם היה קמפיין השנה בתחרות קקטוס הזהב ב-2007.

כמו כן אחראי שקד על כמה מהקמפיינים המוכרים והזכורים בתעשיית הפרסום,
בהם "סתם כי בא לי לדבר" אותו יצר במהלך עבודתו בראובני פרידן, ו"זה לא אנחנו, זה התפוזים", במהלך עבודתו ביהשוע.
 
ספי שקד
ספי שקד מוטי לבטון, באדיבות רייטינג

בענבר-מרחב-שקד מועסקים כיום למעלה מ-50 עובדים, ועל לקוחותיו הבולטים של המשרד נמנים: ניסאן, אינפיניטי, אקסלנס נשואה, הפניקס, אוויס,  גלי, ynet,  winwin, Lee Cooper, קניון הזהב, זיפ, אורגון, איסתא, באג, אבי סופר, מגדלי הים התיכון, המרכז ללימודים אקדמיים  ולקוחות נוספים. לאחרונה רכש המשרד את משרד הפרסום לין&לין ומיזג את פעילותו לתוך ענבר-מרחב-שקד.

שקד אחראי במידה רבה לצמיחה של המשרד. לפני כ-6 שנים דורג המשרד בעשירייה החמישית בדירוג משרדי הפרסום, ואילו בחציון הראשון של 2011 הוא דורג במקום ה-16.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->