איך לקדם מסר ירוק? באסרטיביות

מחקר חדש של אוניברסיטת בן-גוריון גילה כי אנשים מעדיפים לשמוע מסרים סביבתיים המנוסחים באופן אסרטיבי. "כדאי למחזר"? עדיף – "חייבים למחזר!"

nrg מעריב | 5/7/2011 16:04 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"זה מטורף לא למחזר". מספיק אסרטיבי? מתוך הקמפיין זה מטורף לא למחזר
"חייבים למחזר!", כך אנשים מעדיפים לשמוע את המסרים הסביבתיים שלהם, באופן אסרטיבי. כך עולה ממחקר משותף של ד"ר אמיר גרינשטיין מהפקולטה לניהול על-שם גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון, ד"ר אן קרונרוד מ-MIT, וד"ר לוק וות'יו מאוניברסיטת ג'ורג'טאון שבוושינגטון.

לדברי החוקרים, שפה אסרטיבית מדגישה את החשיבות והדחיפות של העניין הסביבתי. לטענתם, "דווקא ניסוח בשפה עדינה יותר, כגון 'כדאי למחזר', עלול להיתפס כיחס לא רציני לנושא".

המחקר בוצע באופי מקורי, החוקרים מיקמו שני סוגי קישורים ממומנים (שקראו לחתום על עצומה למען ניקיון

הים התיכון) במנוע החיפוש של גוגל. הקישורים נוסחו בצורה אסרטיבית או עדינה. החוקרים גילו שאנשים שהנושא היה חשוב להם הקליקו יותר על הלינקים האסרטיביים, בניגוד לאנשים שחיפשו נושאים כלליים. החוקרים מצאו גם שכדאי להתאים את מידת האסרטיביות של המסר לקהל היעד.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

דעות וטורים

המייל הירוק

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/green/ordering_new_1/ -->