איך לקדם מסר ירוק? באסרטיביות
מחקר חדש של אוניברסיטת בן-גוריון גילה כי אנשים מעדיפים לשמוע מסרים סביבתיים המנוסחים באופן אסרטיבי. "כדאי למחזר"? עדיף – "חייבים למחזר!"

"זה מטורף לא למחזר". מספיק אסרטיבי? מתוך הקמפיין זה מטורף לא למחזר
לדברי החוקרים, שפה אסרטיבית מדגישה את החשיבות והדחיפות של העניין הסביבתי. לטענתם, "דווקא ניסוח בשפה עדינה יותר, כגון 'כדאי למחזר', עלול להיתפס כיחס לא רציני לנושא".
המחקר בוצע באופי מקורי, החוקרים מיקמו שני סוגי קישורים ממומנים (שקראו לחתום על עצומה למען ניקיון
הים התיכון) במנוע החיפוש של גוגל. הקישורים נוסחו בצורה אסרטיבית או עדינה. החוקרים גילו שאנשים שהנושא היה חשוב להם הקליקו יותר על הלינקים האסרטיביים, בניגוד לאנשים שחיפשו נושאים כלליים. החוקרים מצאו גם שכדאי להתאים את מידת האסרטיביות של המסר לקהל היעד.







נא להמתין לטעינת התגובות








