הכל בגלל הקוטג': ארדן נגד מבצעי אחד פלוס אחד
"'שופרסל' היא הרשת היחידה שבחרה לעודד קנייה מיותרת ובזבזנית", כתב השר להגנת הסביבה לרשת. שופרסל: המבצע תם, נמשיך לתרום לסביבה

עדיף לקנות עכשיו ולקבל אחר כך צילום: פלאש 90
לפני כשלושה חודשים, במקביל לעליית הקמפיין בטלוויזיה, פנה ארדן לרשתות השיווק והציע להן לאמץ את השינוי. "שופרסל" השיבה שענייני הסביבה נמצאים בראש מעייניה ולכן תשקול את ההצעה בכובד ראש, אבל בסערת הקוטג' הדברים כנראה נשכחו. "נדהמתי לגלות כי בניגוד לאחרים דווקא 'שופרסל' היא הרשת היחידה שבחרה לעשות שימוש במצב ולעודד קנייה מיותרת ובזבזנית", כותב ארדן לריצ'רד
הנטר מהנהלת החברה.
"לצריכה כזו יש השפעה ישירה על הסביבה. היא מייצרת פסולת וזיהום אוויר. מבדיקות שערך משרדי עולה כי משפחה ממוצעת בישראל זורקת לפח מדי חודש מוצרי מזון בשווי 350 שקל. . . מחברה שמצהירה כי נושא הסביבה חשוב לה, לא ציפיתי שתנסה לנצל את המצב ולדחוף לציבור מוצר נוסף, במקום לאפשר לצרכן להחליט כמה יחידות הוא מעוניין לרכוש".
משופרסל נמסר: "בשופרסל מכבדים את השר. חשוב להדגיש שאנו פועלים ימים כלילות לשיפור איכות הסביבה, וקיבלנו את הציון המרבי ב'מעלה' בתחום איכות הסביבה. שופרסל מציעה בימים אלה מגוון רחב של מבצעים על מוצרים רבים ומגוונים. כך למשל, המבצע של 1+1 הסתיים , וכיום עורכת הרשת מבצע של שני מוצרים בעשרה שקלים על הגבינה הלבנה והקוטג'. נמשיך ונעשה ככל יכולתנו לתרום למען איכות הסביבה במדינת ישראל".