זהירות, פרסומת: טובעים בזבל בקולנוע

בקולנוע ההורים והצאצאים מתפקדים כקהל שבוי. הפרסומות בסרטי הילדים הן חוויית ג'אנק. הפתרון? להיכנס בזהירות בחושך

סופ
אביב לביא | 11/6/2011 11:58 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברה אמרה לי שנמאס לה כמו צנון מהפרסומות לילדים בבתי הקולנוע. פרסומת לצנון הייתה יכולה להיות דווקא שינוי מרענן, אבל בשבת לקחנו את הילדים לסרט, ולמרבה הצער איש לא ניסה לשווק להם צנון או כל סוג אחר של ירק. בבית אנחנו מצליחים למזער את החשיפה שלהם לכל הג'אנק הזה. בקולנוע ההורים והצאצאים מתפקדים כקהל שבוי, אלא אם הם מחליטים לשים נפשם בכפם ולהיכנס בחושך רגע שלפני שהסרט עצמו מתחיל, תוך שהם מסתכנים במעידה ומפריעים למי שכבר ישובים במקומם.
איור: שאטרסטוק
חיים בסרט? רצף מפגעים תזונתיים-הסביבתיים איור: שאטרסטוק

אנחנו דווקא הקדמנו, רכשנו פופקורן כדין, נכנסנו בשעה הנקובה ובמשך 12 הדקות הבאות ניסו למכור לילדיי בדרכים מפתות את המוצרים הבאים: קורנפלקס ממולאים שוקולד, ארטיק ממולא שוקולד, גלידה ממולאת שוקולד, מעדני חלב ממולאים בשוקולד, משקה תוסס ממותק בבקבוק פלסטיק, מים מינרליים בבקבוק פלסטיק והמבורגר שמנוני. גם למחלקת

הפירות היה ייצוג: מסטיק בטעם אבטיח.
  
בתוך רצף המפגעים התזונתיים והסביבתיים חוויתי גם רגע מנחם אחד: זה קרה כשהפרסומות נגמרו, ובחלל האולם יצאה בת קול וצייצה "תודה לאל". זה היה בני יקירי. אין לי טענות לבעלי האולם, בלי הפרסומות הם כנראה לא יכולים להתפרנס, אבל בפעם הבאה ניכנס בחושך הישר לתחילת הסרט.

aviv67@gmail.com

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

לא עוצר בירוק

צילום: דעות

אביב לביא במסע שבועי במטרה להפוך את הסביבה למקום נעים יותר

לכל הכתבות של לא עוצר בירוק

דעות וטורים

המייל הירוק

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/green/ -->