זהירות, פרסומת: טובעים בזבל בקולנוע
בקולנוע ההורים והצאצאים מתפקדים כקהל שבוי. הפרסומות בסרטי הילדים הן חוויית ג'אנק. הפתרון? להיכנס בזהירות בחושך

חיים בסרט? רצף מפגעים תזונתיים-הסביבתיים
איור: שאטרסטוק
אנחנו דווקא הקדמנו, רכשנו פופקורן כדין, נכנסנו בשעה הנקובה ובמשך 12 הדקות הבאות ניסו למכור לילדיי בדרכים מפתות את המוצרים הבאים: קורנפלקס ממולאים שוקולד, ארטיק ממולא שוקולד, גלידה ממולאת שוקולד, מעדני חלב ממולאים בשוקולד, משקה תוסס ממותק בבקבוק פלסטיק, מים מינרליים בבקבוק פלסטיק והמבורגר שמנוני. גם למחלקת
הפירות היה ייצוג: מסטיק בטעם אבטיח.
בתוך רצף המפגעים התזונתיים והסביבתיים חוויתי גם רגע מנחם אחד: זה קרה כשהפרסומות נגמרו, ובחלל האולם יצאה בת קול וצייצה "תודה לאל". זה היה בני יקירי. אין לי טענות לבעלי האולם, בלי הפרסומות הם כנראה לא יכולים להתפרנס, אבל בפעם הבאה ניכנס בחושך הישר לתחילת הסרט.
aviv67@gmail.com