חבילה מפנקת
מהלך ראשון בתוכנית האסטרטגית של מעריב החדש יוצא לדרך: עיתון סוף השבוע מתרחב ויכלול בתוכו גם את המגזינים "את" ו"רייטינג"

לוגו מעריב
בחודשים האחרונים עובר המותג מעריב מהפכה, בדרכו להפוך לבית תוכן קומוניקטיבי, המהווה אלטרנטיבה רלבנטית עבור צרכן התקשורת החדש. כחלק מהמהפכה יעבור מעריב שינוי טכנולוגי ותוכני, הרחבה משמעותית של עיתון סוף השבוע ושינויים חדשניים נוספים המתאימים לעיתון הדיגיטלי.
מהלך "סופ"ש גדול" נגזר מההבנה של צרכי הקוראים, המבטאים שקיקה לתוכן מגזיני ואקטואלי מקיף בסוף השבוע. במסגרת מהלך "סופ"ש הגדול" של מעריב יכלול עיתון סוף השבוע גם את תכני קבוצת המגזינים של מעריב ("את", "רייטינג" וכו') ויהווה מוצר תוכן מקיף וכולל, המספק את הערך הרב ביותר לקהל הקוראים הישראלי – באותו המחיר.
עורך מעריב, אבי משולם אמר היום כי "זהו צעד משמעותי בדרך להפיכת סוף השבוע של מעריב לחבילת מגזינים משודרגת, איכותית ומפנקת, שכולה עונג שבת. מעתה אנחנו פונים גם לקהלים חדשים ומייצרים תכנים ממוקדים לנשים ולצעירים".
מעריב החדש מזמין את מיליוני הישראלים באשר הם להתוודע למוצר החדשני, המצליח לפנות לכולם תוך כדי שמירה על איכות ורלבנטיות אישית גבוהה ביותר לכל קורא. עם כניסתו של ד"ר זקי רכיב לתפקיד יו"ר מעריב, החלה הנהלת העיתון בגיבוש תוכנית אסטרטגית מקיפה במטרה לחזק את מעריב כקבוצת תוכן מובילה בישראל. התוכנית גובשה לאור השינויים בשוק התקשורת והצורך להתאים את התכנים המגוונים לכל סוגי המדיה וצרכי הקוראים.







נא להמתין לטעינת התגובות