אות קלון לארנה
לא מפתיע: הקמפיין הסקסיסטי לשנת 2010 הנבחר הוא קמפיין שילוט החוצות של קניון ארנה

מתוך הקמפיין של קניון ארנה צילום: רון קדמי
קמפיין ארנה, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, הציג נערות עירומות למחצה ובתנוחות מיניות על גבי שלטי חוצות, ועורר את סערת ארגוני הנשים מיד עם עלייתו לאוויר. בעקבות המחאה הורתה עיריית תל אביב להסיר את השלטים. רונית ארנפרוינד-כהן, מנהלת האגף לקידום מעמד האישה בויצו, אף פנתה למשטרה בבקשה לחקור את העומדים מאחורי הקמפיין.
צוות השיפוט של ויצו, שמנה נשים מארגוני נשים, מהאקדמיה, מהעיתונות ומתחום המשפט, תיאר את הקמפיין כ"שוביניסטי, פורנוגרפי, המציג יחסי אלימות מינית, ומרמז לפדופיליה ולניצול של נשים". עוד נטען, כי "הקמפיין מוצג באצטלה של אמנות, אך למעשה נועד לעורר באזז תקשורתי. הוא מעביר מסר חברתי פסול, עומד בסתירה לכללי האתיקה בפרסום ולכאורה מנוגד לחוק".
קמפיין ארנה גבר על 4 קמפיינים אחרים שהתחרו על התואר המפוקפק בשלב הסופי: אופנת JUMP, בקמפיין שהציג אישה עומדת על שולחן לצד הכיתוב "זאת שמלה אני רוצה העלאה"; קמפיין סוכריות מנטוס, בו נראה גבר המנשק אישה והיא מסתובבת כמו בגד במכונה; קמפיין אופנת TAG, שהציג את אסתי גינזבורג בעירום חלקי ובתנוחת פיתוי, וקמפיין "רותי רוצי לדיוטי" של הדיוטי פרי.
צוות השיפוט שסקר את הפרסומת של השנה החולפת גילה "שימוש מוגבר וחמור באלמנטים של פדופיליה ורזון קיצוני המעודדים הפרעות אכילה, ותפיסות מעוותות של נשיות ויחסים בין המינים".
לטענת מנהלות האגף לקידום מעמד האישה בויצו, ניתן לראות בהשפעה החיובית שיש לטקס בחירת הקמפיין הסקסיסטי על אסטרטגיות שיווקיות של החברות המסחריות הגדולות. באירוע צוינו לטובה חברות כמו מי עדן, פוסטינור, מטבחי DO IT ונוזל הכלים פירי, אשר נקטו בעבר בפרסום סקסיסטי ונכללו ברשימה השחורה של ויצו, אך לטענת ויצו עשו שינוי לאמצעי פרסום חיוביים יותר.