רון קופמן יככב בקמפיין של משרד התקשורת

מטרת הקמפיין היא להביא למודעות הציבור את כניסתה לתוקף של הרפורמה הסלולרית, ולעודד את הציבור להכיר בזכויותיהם החדשות, לעמוד עליהן ולמצות את חופש המעבר בין החברות

חני יודל | 27/2/2011 15:55 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
רון קופמן
רון קופמן צילום: יח''צ, יריב פיין
רון קופמן מככב בקמפיין חדש של משרד התקשורת, להגברת מודעות הצרכנים לרפורמה הסלולרית. הקמפיין, תחת הכותרת "החופש לבחור, החופש לעבור" יפורסם בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי האינטרנט, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל ובאמצעות לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית).

כזכור, בתחילת החודש בוטלו קנסות היציאה בסלולר למנויים, כך שניתן לעבור מחברה לחברה במתכונת של תשלום סמלי עבור הפסקת ההתקשרות (8% מהחשבון החודשי הממוצע כפול מספר החודשים שנותרו למנוי בתקופת ההתחייבות עם בעל הרשיון).

מטרת הקמפיין היא להביא למודעות הציבור את כניסתה לתוקף של הרפורמה הצרכנית, ולעודד את הציבור להכיר בזכויותיהם החדשות, לעמוד עליהן ולמצות את חופש המעבר בין החברות. לצד זאת, הקמפיין מעודד הנעה לפעולה של ציבור הצרכנים, באמצעות הפנייה לאתר האינטרנט של משרד התקשורת.

בקמפיין מוצג קופמן כשהוא מעביר שיעור התעמלות לציבור על הדשא, כשבתנועות הידיים הוא מפציר באזרחים לא להתקפל מחברות הסלולר ולא לחשוש לעזוב חברה סלולרית ולעבור לאחרת. זו אינה הפעם הראשונה שמפרסם מגייס את התדמית העצבנית של קופמן לטובת קמפיין- בעבר היתה זו חברת מזון מסחרית שעשתה שימוש בשדרן הרדיו.

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->