רון קופמן יככב בקמפיין של משרד התקשורת
מטרת הקמפיין היא להביא למודעות הציבור את כניסתה לתוקף של הרפורמה הסלולרית, ולעודד את הציבור להכיר בזכויותיהם החדשות, לעמוד עליהן ולמצות את חופש המעבר בין החברות

רון קופמן צילום: יח''צ, יריב פיין
כזכור, בתחילת החודש בוטלו קנסות היציאה בסלולר למנויים, כך שניתן לעבור מחברה לחברה במתכונת של תשלום סמלי עבור הפסקת ההתקשרות (8% מהחשבון החודשי הממוצע כפול מספר החודשים שנותרו למנוי בתקופת ההתחייבות עם בעל הרשיון).
מטרת הקמפיין היא להביא למודעות הציבור את כניסתה לתוקף של הרפורמה הצרכנית, ולעודד את הציבור להכיר בזכויותיהם החדשות, לעמוד עליהן ולמצות את חופש המעבר בין החברות. לצד זאת, הקמפיין מעודד הנעה לפעולה של ציבור הצרכנים, באמצעות הפנייה לאתר האינטרנט של משרד התקשורת.
בקמפיין מוצג קופמן כשהוא מעביר שיעור התעמלות לציבור על הדשא, כשבתנועות הידיים הוא מפציר באזרחים לא להתקפל מחברות הסלולר ולא לחשוש לעזוב חברה סלולרית ולעבור לאחרת. זו אינה הפעם הראשונה שמפרסם מגייס את התדמית העצבנית של קופמן לטובת קמפיין- בעבר היתה זו חברת מזון מסחרית שעשתה שימוש בשדרן הרדיו.