פרידות בצרורות

לא רק הילה נחשון ויונתן כהן נפרדים: רשת האופנה h&o נפרדת ממשרד הפרסום באומן בר-רבנאי לטובת משרד הפרסום גלר נסיס פובליסיס

חני יודל | 13/2/2011 16:41 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
הילה נחשון ויונתן כהן בקמפיין
הילה נחשון ויונתן כהן בקמפיין אלירן אביטל
רשת האופנה H&O מודיעה כי היא נפרדת ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שליווה אותה ב-10 השנים האחרונות, ומעבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד גלר נסיס פובליסיס. התקציב מוערך ב-8 מיליון שקל לשנה.

באומן בר ריבנאי אחראים למעבר הרשת מ"רשת המשביר מחסני אופנה" ל-H&O, כמו גם למיתוג מחדש ולסיסמא "זה רק נראה יקר", ועד לשנה האחרונה בה מותגה הרשת  כ'FAMILY & FASHION"'.

מדובר בכיסאות מוזיקליים: בגלר
נסיס פובליסיס נפרדו לפני כשנה וחצי מתקציב האופנה של קבוצת הוניגמן, כאשר תקציב TNT עבר לבאומן בר ריבנאי.

חן אשד, סמנכ"ל השיווק של H&O, מסר: "הרשת מודה לבאומן בר ריבנאי על תרומתו העצומה להצלחותיה של הרשת בעשור האחרון. קיבלנו החלטה לצאת לדרך חדשה עם חברת הפרסום גלר נסיס פובליסיס, לאור ניסיונה העשיר בתחום האופנה, ולאור העבודה המדהימה שנעשתה שם בשנים האחרונות עם הוניגמן ו- TNT".


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->