פרידות בצרורות
לא רק הילה נחשון ויונתן כהן נפרדים: רשת האופנה h&o נפרדת ממשרד הפרסום באומן בר-רבנאי לטובת משרד הפרסום גלר נסיס פובליסיס

הילה נחשון ויונתן כהן בקמפיין אלירן אביטל
באומן בר ריבנאי אחראים למעבר הרשת מ"רשת המשביר מחסני אופנה" ל-H&O, כמו גם למיתוג מחדש ולסיסמא "זה רק נראה יקר", ועד לשנה האחרונה בה מותגה הרשת כ'FAMILY & FASHION"'.
מדובר בכיסאות מוזיקליים: בגלר
נסיס פובליסיס נפרדו לפני כשנה וחצי מתקציב האופנה של קבוצת הוניגמן, כאשר תקציב TNT עבר לבאומן בר ריבנאי.
חן אשד, סמנכ"ל השיווק של H&O, מסר: "הרשת מודה לבאומן בר ריבנאי על תרומתו העצומה להצלחותיה של הרשת בעשור האחרון. קיבלנו החלטה לצאת לדרך חדשה עם חברת הפרסום גלר נסיס פובליסיס, לאור ניסיונה העשיר בתחום האופנה, ולאור העבודה המדהימה שנעשתה שם בשנים האחרונות עם הוניגמן ו- TNT".







נא להמתין לטעינת התגובות


