הקמפיין החדש בברים: אם שותים – לא רואים

אור ירוק יצאה בקמפיין בקרב בליינים על תחתיות המשקה. מטרתו להמחיש את השפעת האלכוהול על הראייה בזמן הנהיגה

nrg מעריב | 6/2/2011 17:08 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
עמותת אור ירוק יצאה לאחרונה בקמפיין בקרב בליינים צעירים על גבי תחתיות לשתייה בפאבים בכל רחבי הארץ. במסגרת הקמפיין יחולקו מאות אלפי תחתיות משקה (קוסטרים) בפאבים ברחבי הארץ. התחתיות שיחולקו  ממחישות  בצורה מקורית את ההשפעות השליליות של אלכוהול על מערכות הגוף.

התחתית שמחולקת בברים
התחתית שמחולקת בברים .
בתחתיות המיוחדות, ישנה הטבעת דיו עם הכיתוב: " ככל שאתה שותה יותר – ככה אתה רואה פחות". ברגע שכוס המשקה מרטיבה את החתמת הדיו, הכיתוב הולך ומטשטש – וכך נוצרת ההמחשה במהלך השתייה עצמה.

"שיעור הנהגים הצעירים שנהרגים בתאונות דרכים בישראל הוא מן הגבוהים בעולם. בכל שנה נהרגים כ- 36 נהגים צעירים בממוצע, אמר דובר אור ירוק, אלעד סאסי. "למרות החוק של 0% אלכוהול לנהגים צעירים והאכיפה המוגברת, אנו רואים חוסר מודעות בקרב הצעירים בכל הקשור לנהיגה תחת השפעת אלכוהול".

סאסי הוסיף: "אנו מקווים שהקמפיין הנוכחי ידבר לאותם בליינים צעירים בשפתם,

ויגרום להם לחשוב עוד פעם רגע לפני שהם עולים שיכורים לרכב".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/traffic_safety/ -->