הקמפיין החדש בברים: אם שותים – לא רואים
אור ירוק יצאה בקמפיין בקרב בליינים על תחתיות המשקה. מטרתו להמחיש את השפעת האלכוהול על הראייה בזמן הנהיגה

התחתית שמחולקת בברים .
"שיעור הנהגים הצעירים שנהרגים בתאונות דרכים בישראל הוא מן הגבוהים בעולם. בכל שנה נהרגים כ- 36 נהגים צעירים בממוצע, אמר דובר אור ירוק, אלעד סאסי. "למרות החוק של 0% אלכוהול לנהגים צעירים והאכיפה המוגברת, אנו רואים חוסר מודעות בקרב הצעירים בכל הקשור לנהיגה תחת השפעת אלכוהול".
סאסי הוסיף: "אנו מקווים שהקמפיין הנוכחי ידבר לאותם בליינים צעירים בשפתם,
ויגרום להם לחשוב עוד פעם רגע לפני שהם עולים שיכורים לרכב".







נא להמתין לטעינת התגובות






