דל תקציב

אחרי שגברו על JWT ופוקס גורן גלעדי, משרד הפרסום מרחב שקד זכה במכרז על תקציב הפרסום של פיצה האט

חני יודל | 18/1/2011 15:41 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
פיצה האט
פיצה האט יחסי ציבור
משרד הפרסום ענבר מרחב שקד זכה במכרז על תקציב הפרסום של פיצה האט, שצפוי לעמוד ב-2011 על 3 מיליון שקל. המשרד גבר על JWT ופוקס גורן גלעדי שהתמודדו אף הם במכרז. עד כה טיפל פוקס גורן גלעדי בתקציב הרשת.

גיא קלנר מנכ"ל ענבר מרחב שקד, מסר: "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לטפל במותג אהוב ונחשק. פיצה האט הוא מותג מוביל בעולם וחזק מאוד גם בישראל, ואנו שמחים להיות חלק ממערך השיווק והתקשורת שלו".

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->