השרים אישרו: ידוענים לא יפרסמו אלכוהול
לפי ההצעה של ח"כ דנון יחול איסור על פרסום משקאות אלכוהוליים בטלוויזיה וברדיו. הפרסום יותר בשלטי חוצות, אם המפרסם בן 40 לפחות

"שתיית משקאות משכרים פוגעת במיומנויות הנהיגה" צילום ארכיון: פלאש 90
כמו כן, על פי ההצעה, בדומה לסיגריות, גם על בקבוק המשקה תוטבע אזהרה לפיה "שתיית משקאות משכרים פוגעת במיומנויות הנהיגה ובהפעלת מכונות ועלולה להזיק לבריאות".
ההצעה אוסרת גם לחלק משקאות אלכוהוליים בחינם, או לצרף לרכישתם פרס, מתנה או
הזמנה להשתתף בהגרלה או בתחרות כלשהי. השרים החליטו שההצעה תחול על כל משקה המכיל אלכוהול, למעט יין.
בקרב הפרסומאים קיימת תמימות דעים באשר להצעת החוק החדשה, לפיה יש לבצע שינויים בתחומי החיים האחרים דוגמת חינוך ותרבות, בטרם נטפלים להגבלות בפרסום. "אני בעד אזהרות על המוצר אבל הן לא אפקטיביות", חווה דעתו גיא וינברגר, המשנה למנכ"ל בפרסום זרמון גולדמן. "תרבות שתייה זה עניין של חינוך, אני לא חושב שלהגביל פרסום או להטביע אזהרות יפתור את הבעיה".